پورشیب به دیدار رده بندی راه یافت ، زنگنه حذف شد

به گزارش مینی نت، به گزارش خبرنگاران، در ادامه بیست و چهارمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی دنیا که به میزبانی اسپانیا در مادرید جریان دارد، ذبیح الله پورشیب در وزن 84- کیلوگرم پس از یک دور استراحت ارناس زاپاتا کاراته کای کشور میزبان را 2 بر یک از پیش رو برداشت و سپس کامران مدنی کاراته کای ایرانی الااصل ایالات متحده را 4 بر صفر شکست داد.

پورشیب به دیدار رده بندی راه یافت ، زنگنه حذف شد

سرگروه تیم ملی کاراته در مبارزه سوم 8 بر صفر گرس اندرسون از اسکاتلند را از پیش رو برداشت و در ادامه 6 بر 5 مقابل والری چوبتار از اوکراین نتیجه را واگذار کرد.

با صعود رقیب اکراینی به دیدار نهایی، پورشیب به گروه شانس مجدد رفت و در این مرحله با برتری 3 بر صفرمقابل عبدالهدسیسه از سنگال راهی دیدار رده بندی شد.وی صبح شنبه برای کسب مدال برنز در پیکار رده بندی به دیدار دانیار یولداشفاز قزاقستان می رود.

آراگا کاراته کای عنوان دار ژاپنی با طلای دوره قبل و نفر دوم رنکینگ جهانی در قسمت پایین جدول دور دوم به بلاروس باخت و از دور رقابت ها کنار رفت.

پگاه زنگنه سرگروه تیم ملی بانوان در وزن 68-کیلوگرم در مبارزه نخست یک بر 3 نتبجه را به سرلینز از کوبا واگذار کرد. این کاراته کای کوبای هم باخت تا زنگنه از دور رقابت ها حذف گردد.

در رقابتهای امروز سجاد گنج زاده در وزن 84+ کیلوگرم بعد از برتری مقابل عادلیت شادیکانوا از قرقیزستان، لوکا کاستا از بلژیک، برایان ایر از ایالات متحده، آلپ ارسلان یامان اغلو از ترکیه و الکساندر پشیانتیس از روسیه راهی مبارزه نهایی شد تا روز شنبه در مبارزه پایانی برای کسب مدال طلا به مصاف جاناتان هورنه از آلمان برود.

حمیده عباسعلی در نخستین مبارزه خود در وزن 68+ کیلوگرم برابر شیما ابولیازد از مصر 4 بر2 شکست خورد. وی برای حضور در گروه شانس مجدد باید منتظر حضور رقیب مصری در مبارزه پایانی باشد.

در مبارزات بخش کاتای انفرادی نیز فاطمه صادقی و ابوالفضل شهرجردی نیز از دور مسابقات حذف شدند.

در ادامه این مسابقات پگاه زنگنه در وزن 68- کیلوگرم و ذبیح الله پورشیب سرگروه تیم ملی ایران به مصاف رقبای خود می روند.

این دوره از مسابقات با حضور 1117 کاراته کا از 140 کشور به میزبانی اسپانیا در سالن ویزینک شهر مادرید شروع شده وتا عصر یکشنبه 20 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 88

به "پورشیب به دیدار رده بندی راه یافت ، زنگنه حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورشیب به دیدار رده بندی راه یافت ، زنگنه حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید