پرواز قیمت بلیت تهران به استانبول ؛ رقابت عجیب ایرلاین ها ، بلیت یک طرفه تهران &ndash استانبول 3 میلیون تومان را رد کرد!

به گزارش مینی نت، قیمت پروازهای تهران به استانبول با نزدیک شدن به شهریور ماه و روزهای پایانی تعطیلات مدارس و دانشگاه ها به اوج رسیده و در حال رکوردشکنی است.

پرواز قیمت بلیت تهران به استانبول ؛ رقابت عجیب ایرلاین ها ، بلیت یک طرفه تهران &ndash استانبول 3 میلیون تومان را رد کرد!

خبرنگاران: شهریور ماه همواره یکی از ماه های داغ سفرهای خارجی محسوب می گردد، آخرین فرصت ها پیش از شروع مدارس و همزمان شدن آن با تعطیلات وسط هفته ، قیمت بلیت هواپیمای تهران به استانبول را به اوج رسانده و ایرلاین ها را به رقابت برای افزایش قیمت.

پرواز یک طرفه تهران به استانبول در حال حاضر برای روزهای پیش رو از دو میلیون و 800 هزار تومان قیمت گذاری شده است. هر چند پس از تعطیلات قیمت ها مقداری کاهش پیدا می نمایند اما همچنان حداقل قیمت ها در مرز 2 میلیون تومان خواهد بود.

قیمت های این پرواز در دو روز آینده از بیش از 3 میلیون تومان شروع می گردد.

پروازهای برگشت از استانبول نیز هر چند در حداقل ها قیمت کمتری دارند اما قیمت های برگشت برای روزهای بعد از تعطیلات حوالی 2 میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگاران، پیش بینی می گردد این روند قیمتی تا اواخر شهریور ماه ادامه داشته باشد و پس از آن با شروع فصل مدارس و پاییز از قیمت ها پرواز به استانبول کاسته گردد.

منبع: چمدان
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 279

به "پرواز قیمت بلیت تهران به استانبول ؛ رقابت عجیب ایرلاین ها ، بلیت یک طرفه تهران &ndash استانبول 3 میلیون تومان را رد کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز قیمت بلیت تهران به استانبول ؛ رقابت عجیب ایرلاین ها ، بلیت یک طرفه تهران &ndash استانبول 3 میلیون تومان را رد کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید