وسایل و امکانات شهر شادی از شهربازی های رشت

به گزارش مینی نت، شهر شادی را می توان یکی از شهربازی های رشت در ایران برشمرد که دارای وسایل بازی متعددی است. کشتی سورنا به همراه چرخ و فلک از محبوب ترین وسایل بازی این مجتمع تفریحی به شمار می فرایند. در این مکان امکانات مختلف از جمله پارکینگ اختصاصی نیز در نظر گرفته شده اند.

وسایل و امکانات شهر شادی از شهربازی های رشت

شهربازی های رشت امکانی برای تفریحات مهیج

در شهر رشت مکان های تفریحی مختلفی تأسیس شده اند که ساعت ها هیجان و لذت را در میان خانواده های ایرانی و توریست و گردشگران خارجی فراهم می کنند.

در میان این مکان ها شهربازی رشت مدت هاست که به دلایل مختلف امکان استفاده از آن دیگر فراهم نیست هرچند خبرهای خوشی برای باز شدن مجدد آن پس از سال 1393 به گوش می رسد.

این شهر بازی در سال 1360 در اطراف باغ محتشم رشت بنا شده و با توجه به دلایل مختلف از جمله عدم رسیدگی و موارد دیگر درب آن همچنان بر روی جوانان و بچه ها قفل است.

در بحث امروز قصد داریم در خبرنگاران به دیگر مکان های تفریحی از جمله قصر و پارک شادی رشت بپردازیم.

اگر اهل گردش و تفریح هستید توصیه می کنیم در سفر به استان گیلان به شهر بازی های رشت و اماکن تفریحی دیگر مراجعه نمایید.

شهر شادی از شهربازی های رشت

همان طور که در بحث قبلی نیز عنوان کردیم شهر بازی رشت که جزء اصلی ترین مکان های تفریحی این شهر شناخته می گردد مدت هاست که تعطیل می باشد اما در کنار این موضوع نمی توان از شهر شادی به عنوان یکی از شهربازی های رشت غافل شد.

این مکان با وسعت چهار هکتاری به عنوان یکی از بزرگ ترین مکان های تفریحی این شهر شناخته می گردد و هر روزه درب آن بر روی علاقه مندان به وسایل بازی هیجانی باز می باشد.

جالب است بدانید که این مکان به عنوان یک مجتمع بزرگ نیز شناخته می گردد و امکانات و خدمات وسیعی در آن در نظر گرفته شده است.

برای ورود به این مکان و استفاده از وسایل متعدد شرایط سنی در نظر گرفته شده که عزیزان براساس سن و سال فرزند خود می توانند به تهیه بلیط های مختلف اقدام کنند.

موقعیت مکانی شهر شادی یکی از شهربازی های رشت

مکان های مختلفی با عنوان شهربازی های رشت در این شهر دایر شده اند که یکی از مهم ترین و در عین حال بزرگ ترین آن ها شهر شادی این شهر است.

در سال 1370 دستور ساخت و تأسیس این مکان که به عنوان یکی از بزرگ ترین و شناخته شده ترین مجتمع های تفریحی است توسط مسئولین وقت صادر شد.

شهر بازی مذکور در قسمت شمالی منطقه ای به نام کلانشهر در شهر زیبا و توریستی رشت بنا شده است و دارای موقعیت مکانی مناسب و عالی برای مراجعه خانواده های عزیز از نقاط مختلف ایران می باشد.

از شهربازی های رشت که با نام شهر شادی نیز شناخته می گردد در بلوار ولیعصر کلانشهر واقع شده و در مقابل آن فرودگاه بین المللی دایر می باشد. از طرق مختلف می توانید خود را به این مکان تفریحی برسانید.

وسایل بازی شهر شادی از شهربازی های رشت

شهر شادی که یکی از شناخته شده ترین شهربازی های رشت محسوب می گردد دارای وسایل بازی برای رده سنی مختلفی است که می توانند مورد استفاده مراجعه کنندگان عزیز قرار گیرند.

از مهم ترین وسایل بازی این مجموعه می توان به کشتی سورنا اشاره نمود.

این وسیله با هیجان بسیاری که دارد مناسب افراد با سنین بالاتر می باشد.

برای بچه ها نیز وسایل بازی متعددی در این شهربازی تأسیس شده است که می توان به ترافیک، تکان دهنده، تاپ و قایق پدالی کودک اشاره نمود.

از مهم ترین و در عین حال هیجان انگیز ترین وسایل شهر شادی از شهربازی های رشت می توان به چرخ و فلک اشاره نمود.

این وسیله در میان مراجعه کنندگان به این مجتمع بسیار محبوب و دوست داشتنی است.

سورتمه، قطار شادی، ترامپولین، جایگاه پرنده و همچنین ماشین شارژی از دیگر وسایل این مکان تفریحی شناخته می شوند.

در تمامی شهربازی های رشت امکانات و خدمات متعددی در نظر گرفته شده است که شهر شادی نیز از این ویژگی مستثنی نیست.

در ادامه با خبرنگاران همچنان همراه باشید تا با خدمات این مجتمع تفریحی بیشتر آشنا شوید.

امکانات شهر شادی از شهربازی های رشت

شهر شادی به عنوان یکی از شهربازی های رشت دارای امکانات مختلفی است که برای رفاه حال مراجعه کنندگان و خانواده های عزیز برنامه ریزی شده اند.

وجود فضای سبز و دیدنی در کنار این مجتمع به همراه بوفه و کافه های مختلف برای سرو نوشیدنی و خوردنی های خوشمزه در کنار پارکینگ اختصاصی از مهم ترین امکانات رفاهی این شهر بازی به شمار می فرایند.

منبع: دلتابان
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 714

به "وسایل و امکانات شهر شادی از شهربازی های رشت" امتیاز دهید

2 کاربر به "وسایل و امکانات شهر شادی از شهربازی های رشت" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وسایل و امکانات شهر شادی از شهربازی های رشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید