ورود سامانه بارشی جدید به کشور از پنج شنبه ، ایران بارانی می شود

به گزارش مینی نت، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی روز پنج شنبه 21 آذر ماه، از بارش باران و برف در برخی مناطق کشور خبر داد.

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از پنج شنبه ، ایران بارانی می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان با اعلام این خبر، اظهار کرد: امروز سه شنبه 19 آذر ماه در جنوب و جنوب غرب بارش باران گاهی با رعد و برق و در استان های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه بارش پراکنده باران و برف پیش بینی می شود. همچنین فردا 20 آذر ماه در نیمه جنوبی کشور بارش باران گاهی همراه با رعد و برق خواهیم داشت و در دامنه های زاگرس مرکزی در کردستان، کرمانشاه، همدان، زنجان، قزوین و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران و برف و در سواحل دریای خزر بارش باران دور از انتظار نیست.

  • مجله چهار گوشه ایران

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که طی روز پنج شنبه 21 آذر ماه در شمال و شرق کشور بارش پراکنده خواهیم داشت، شرح داد: از اواخر وقت این روز با نفوذ سامانه بارشی از غرب کشور در مناطقی از غرب و جنوب غرب بارش پراکنده باران آغاز می شود.

به گفته ضیاییان، طی روز جمعه 22 آذر ماه سامانه بارشی در غرب و جنوب غرب تقویت می شود و در بعد از ظهر در بیشتر مناطق کشور فعال خواهد بود و تمام بارش باران و در مناطق سردسیر بارش برف و در مناطق جنوبی سبب رعد و برق و وزش باد شدید موقت می شود.

وی با بیان این که روز شنبه 23 آذر ماه در شمال شرق، شرق و بخش هایی از غرب کشور بارش پراکنده رخ می دهد، گفت: طی روز سه شنبه و چهارشنبه 19 و 20 آذر، مرکز و شرق خلیج فارس مواج است.

ضیاییان در انتها درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده، اظهار کرد: آسمان تهران فردا 20 آذر، نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی در بعدازظهر افزایش ابر و بارش پراکنده با حداقل دمای 3 و حداکثر دمای 11 درجه سانتیگراد و طی روز پنج شنبه 21 آذر نیز قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی و در اوایل شب افزایش ابر با حداقل دمای یک و حداکثر دمای 11 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 620

به "ورود سامانه بارشی جدید به کشور از پنج شنبه ، ایران بارانی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود سامانه بارشی جدید به کشور از پنج شنبه ، ایران بارانی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید