نیکو کواچ: اتفاقات اول جولای به من ربطی ندارد! ، هرناندس قطعاً تیم ما را قوی تر می نماید

به گزارش مینی نت، نیکو کواچ به قدرت تیمش در ادامه فصل بوندس لیگا ایمان دارد.

نیکو کواچ: اتفاقات اول جولای به من ربطی ندارد! ، هرناندس قطعاً تیم ما را قوی تر می نماید

به گزارش خبرنگاران، نیکو کواچ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل فرایبورگ در هفته پیش روی بوندس لیگا از روند کلی باواریایی ها ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در این باره گفت: غیر از آرین روبن و آلفونسو دیویس، تمامی بازیکنان با تیم تمرین کردند. ما به خاطر جذب لوکاس هرناندس بسیار خرسند هستیم. او یک بازیکن جوان و عالی، یک قهرمان دنیا با ذهنیت فوق العاده و کسی است که توانایی بازی در چند پست را دارد و قطعاً تیم را قوی تر خواهد نمود. لوکاس هرناندس جراحی شده و همه چیز به خوبی پیش رفته است.

وی اضافه نمود: باشگاه ما با اتلتیکو مادرید توافق نموده تا لوکاس دوره نقاهت و توانبخشی خودش را اینجا در مونیخ سپری کند. اگر همه چیز به خوبی پیش برود او برای اولین بازی فصل بعد بوندس لیگا آماده خواهد بود.

به قدرت تیمم در هفته های باقیمانده فصل جاری بوندس لیگا ایمان دارم.، کواچ با بیان این جمله اضافه نمود: چیزهایی که در اول جولای و بعد از آن اتفاق می افتد به من مربوط نیست. تنها می توانم درباره حال حاضر صحبت کنم. ما هنوز دو هدف داریم؛ قهرمانی در لیگ و جام حذفی.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ به شرایط بازیکنان این تیم اشاره نمود و گفت: خامس رودریگس سه شنبه در کره جنوبی به میدان رفت. بازیکنان تیم های آمریکای جنوبی برای بازی های ملی مسافت های زیادی را طی می نمایند، اما می توانند با آن کنار بیایند. بقیه بازیکنان روز یکشنبه بازی کردند و زمان کافی برای ریکاوری و استراحت داشته اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 172

به "نیکو کواچ: اتفاقات اول جولای به من ربطی ندارد! ، هرناندس قطعاً تیم ما را قوی تر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیکو کواچ: اتفاقات اول جولای به من ربطی ندارد! ، هرناندس قطعاً تیم ما را قوی تر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید