ادعای مدیر برنامه های آسنسیو در خصوص پیشنهاد 180 میلیون یورویی

به گزارش مینی نت، تهران- خبرنگاران- مدیر برنامه های مارکو آسنسیو ستاره اسپانیایی رئال مادرید مدعی شد که این بازیکن چند پیشنهاد را به ارزش تقریبی بیش از 180 میلیون یورو رد نموده است.

ادعای مدیر برنامه های آسنسیو در خصوص پیشنهاد 180 میلیون یورویی

به گزارش خبرنگاران، تارنمای خبری یورو اسپورت روز آدینه نوشت: آسنسیو 23 ساله در فصول اخیر به عنوان یکی از آینده دارترین استعدادهای فوتبالی اسپانیا خود را ثابت کرد و سابقه گلزنی در فینال لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اروپا و سوپرجام اسپانیا را در کارنامه دارد.

با این حال، سپری کردن فصلی ناامید کننده به همراه کهکشانی ها این شائبه را به وجود آورد که این بازیکن همزمان با تغییر و تحولات اساسی تابستانی در رئال، سانتیاگو برنابئو را ترک خواهد نمود و لیورپول و یوونتوس هم به عنوان 2 مقصد محتمل وی مطرح شدند.

این در حالی است که هوراشیو گاگیولی مدیر برنامه های آسنسیو در مصاحبه ای گفت: در طول سال گذشته پیشنهادهایی به ارزش 150 تا 180 میلیون یورو مطرح شده است، اما رئال قصد فروش آسنسیو را ندارد. او نیز تمایلی به جدایی ندارد و همیشه از بودن در این تیم ابراز رضایت می نماید.

آسنسیو در فصل جاری در 33 بازی در مجموع رقابت ها تنها 3 گل به ثمر رسانده و در زمان حضور سانتیاگو سولاری که وینیسیوس جونیور و لوکاس واسکز را به وی ترجیح می داد، اغلب نیمکت نشین بود.

با این حال، پس از بازگشت زین الدین زیدان به سانتیاگو برنابئو، آسنسیو از 6 بازی در ماه اخیر در پنج دیدار به میدان رفته و یکی از پر کاربردترین بازیکنان در تیم ملی اسپانیا تحت راهنمایی لوئیس انریکه بوده است.

گاگیولی که به لیونل مسی فوق ستاره آبی اناری ها نیز مشاوره می دهد معتقد است آسنسیو قربانی عملکرد ضعیف مجموعه رئال در فصل جاری شده است.

ورزشی**3991**3783**

منبع: ایرنا
انتشار: 22 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 185

به "ادعای مدیر برنامه های آسنسیو در خصوص پیشنهاد 180 میلیون یورویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای مدیر برنامه های آسنسیو در خصوص پیشنهاد 180 میلیون یورویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید