نمایش خیره کننده خط حمله تیم ملی نوجوانان در مسابقات فوتبال زیر 16 سال غرب آسیا

به گزارش مینی نت، تیم فوتبال نوجوانان ایران با نمایش خیره کننده خط حمله خود از گروه سوم مقدماتی فوتبال نوجوانان غرب آسیا صعود کرد و استان البرز توانست میزبانی شایسته ای در نخستین تورنمنت بین المللی داشته باشد.

نمایش خیره کننده خط حمله تیم ملی نوجوانان در مسابقات فوتبال زیر 16 سال غرب آسیا

از سفر با بهترین تور پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش خبرنگاران از کرج، تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در آخرین بازی خود در چارچوب مسابقات فوتبال زیر 16 سال غرب آسیا با 4 گل قرقیزستان را شکست داد و با 4 پیروزی مقتدرانه از این گروه به عنوان تیم اول صعود کرد.

تیم ملی نوجوانان افغانستان نیز با نتیجه پرگل 4 بر یک از سد تیم ملی فوتبال لبنان گذشت تا با 3 پیروزی و یک شکست به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی مسابقات فوتبال نوجوانان آسیا صعود کند.

مهم ترین بازی این دوره از مسابقات ملاقات تیم های ملی ایران و افغانستان بود که با نتیجه دو بر یک به نفع تیم کشورمان به انتها رسید.

از نکات مثبت تیم ملی نوجوانان ایران در این بازی ها خط حمله تیم است که با 14 گل زده بهترین خط را داشته و خط دفاع تیم ایران با یک گل خورده بهترین خط دفاع را به خود اختصاص داد و بازیکنان تیم ملی نوجوانان ایران مانند سیدی،جعفری، باویه، رضایی، شریعت زاده در خط حمله نمایش خیره کننده ای داشتند.

از مسائل بسیار با اهمیت دیگر مسابقات فوتبال زیر 16 ساله غرب آسیا، میزبانی استادیوم انقلاب کرج و استان البرز بود که اولین و بزرگترین تجربه تورنمنت بین المللی فوتبال در استان البرز بود.

برگزاری مناسب این مسابقات در استان البرز آن هم در عرصه ملی و بین المللی نتیجه خوبی می تواند در آینده برای فوتبال البرز و ایران در پی داشته باشد و ایجاد شرایط مناسب و امنیت بالای مسابقات نشان از آمادگی ایران برای میزبانی مسابقات بزرگ تر در سطح فوتبال آسیا و دنیا را دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 697

به "نمایش خیره کننده خط حمله تیم ملی نوجوانان در مسابقات فوتبال زیر 16 سال غرب آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش خیره کننده خط حمله تیم ملی نوجوانان در مسابقات فوتبال زیر 16 سال غرب آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید