هند از مسابقات جام ملت های زنان آسیا کنار گذاشته شد، ایران بدون امتیاز به مصاف چین تایپه می رود

به گزارش مینی نت، کنفدراسیون فوتبال آسیا به طور رسمی میزبان مسابقات جام ملت های زنان آسیا 2022 را از این رقابت ها کنار گذاشت.

هند از مسابقات جام ملت های زنان آسیا کنار گذاشته شد، ایران بدون امتیاز به مصاف چین تایپه می رود

به گزارش خبرنگاران، پس از لغو بازی دو تیم چین تایپه و هند در گروه A مسابقات جام ملت های زنان آسیا 2022 که قرار بود روز گذشته (یکشنبه) در استادیوم دی وایل پاتیل واقع در مومبای هند برگزار گردد، تیم هند طبق ماده 4.1 قوانین ویژه قابل اعمال در مسابقات AFC در طول همه گیری کووید-19، از مسابقات کنار گذاشته شد.

طبق ماده 6.5.5 مقررات مسابقات، همه دیدارهای هند در این تورنمت لغو و باطل تلقی می گردد. برای جلوگیری از ایجاد هرگونه تردید، کلیه امتیازات و گل های بازی هایی که هند در آن شرکت داشته، مطابق با ماده 7.3 آیین نامه مسابقات، در هنگام مشخص رده بندی نهایی این گروه در نظر گرفته نخواهد شد.

علاوه بر این، براساس ماده 7.4 آیین نامه مسابقات، محاسبه برترین تیم های رتبه سوم گروه ها در بین تمامی گروه ها باید با روشی که در پیوست دوی راهنمای عملیات مسابقات AFC مشخص شده است، مشخص گردد. در این راستا حالا تنها سه تیم چین، چین تایپه و ایران در گروه A این مسابقات حضور خواهند داشت.

برای جلوگیری از هرگونه اختلاف احتمالی در مقایسه نهایی بین تمامی تیم های سوم، نتایج بازی های گروه B و C بین تیم های اول، دوم و سوم برابر تیم های چهارم محاسبه نمی گردد.

به این ترتیب تیم ملی زنان کشورمان که در بازی اولش مقابل هندِ میزبان یک امتیاز گرفته بود، حالا با توجه به کنار گذاشته شدن هند، در جدول گروه A بدون امتیاز در قعر جدول جای دارد و بازی با چین تایپه برای شاگردان ایراندوست بسیار حیاتی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اسفند 1400 بروزرسانی: 11 اسفند 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1933

به "هند از مسابقات جام ملت های زنان آسیا کنار گذاشته شد، ایران بدون امتیاز به مصاف چین تایپه می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هند از مسابقات جام ملت های زنان آسیا کنار گذاشته شد، ایران بدون امتیاز به مصاف چین تایپه می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید