نقص امنیتی در محصولات غول نرم افزاری اروپا

به گزارش مینی نت، شرکت نرم افزاری سپ آلمان روز گذشته از شناسایی یک آسیب پذیری امنیتی در 9 درصد از محصولات کلود مورد استفاده 440 هزار مشتری خود اطلاع داد.

نقص امنیتی در محصولات غول نرم افزاری اروپا

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرگزاری مالی ایران،سپ اعلام نموده حفره امنیتی یادشده را به دنبال آنالیز داخلی یکی از پلتفرم های خود را شناسایی نموده است. علت این مساله بی توجهی به یک یا چند استاندارد امنیتی در پلتفرم های سپ عنوان شده است. این شرکت حاضر به ارائه توضیحات بیشتر در این زمینه نشده است.

سپ همچنین حاضر به ارائه توضیحات فنی در خصوص ماهیت این آسیب پذیری امنیتی نشده است. این شرکت هنوز وصله امنیتی برای رفع کردن مشکل یادشده عرضه ننموده و امیدوار است این وصله ها تا سه ماهه دوم سال 2020 عرضه شوند.

سپ مدعی است، آنالیز های کارشناسان امنیتی آن نشان می دهد هنوز هیچ فرد یا مجموعه ای از آسیب پذیری امنیتی شناسایی شده سواستفاده ننموده و داده های کاربران به دست هکرها یا جنایتکاران آنلاین نیفتاده است. این شرکت قبلاً هم بعضی حفره های امنیتی را در تولیدات خود شناسایی و رفع نموده بود که از جمله آنها می توان به Success Factors، Concur، CallidusCloud Commissions، Callidus Cloud CPQ، C4C/Sales Cloud و پلاتفورم های کلود و آنالیتیکس اشاره نمود.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 964

به "نقص امنیتی در محصولات غول نرم افزاری اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقص امنیتی در محصولات غول نرم افزاری اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید