مشخصات گوشی ایسوس راگ فون 6D فاش شد

به گزارش مینی نت، شرکت ایسوس میخواهد 28 شهریور ماه از سری تازه گوشی های گیمینگ راگ فون 6D رونمایی کند. پیش تر معین شده بود که این سری تازه متشکل از دو گوشی راگ فون 6D و راگ فون 6D Ultimate خواهد بود که با قابلیت های بسیار خوبی در اختیار کاربران قرار می گیرند. به همین دلیل، یک افشاگر بعضی معینات فنی گوشی راگ فون 6D را فاش نموده که در ادامه به آنالیز آن می پردازیم.

مشخصات گوشی ایسوس راگ فون 6D فاش شد

پستی که یک افشاگر در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته، بعضی معینات فنی نسخه استاندارد سری ایسوس راگ فون 6D را ارائه نموده که بر اساس آن، این گوشی هوشمند از پردازنده Dimensity 9000 پلاس به عنوان قلب تپنده بهره می برد. تراشه مذکور مدیاتک، معماری CPU Arm v9 را با لیتوگرافی 4 نانومتری ترکیب می نماید و یک هسته قدرتمند Cortex-X2 با فرکانس کاری 3.2 گیگاهرتز دارد.

پیش تر نیز این گوشی هوشمند به همراه این پردازنده در بنچمارک AnTuTu قرار گرفته است. این تراشه قدرتمند در تست پردازنده و پردازنده گرافیکی این بنچمارک به ترتیب 291,317 و 430,867 امتیاز کسب نموده است. احتمالاً در کنار تراشه Dimensity 9000 پلاس شاهد قرارگیری 18 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهیم بود.

به گفته این افشاگر ناشناس، گوشی ایسوس راگ فون 6D مجهز به نمایشگر 6.78 اینچی AMOLED است که از رفرش ریت 165 هرتزی، رزولوشن 1080 در 2448 پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر 1200 نیت، نسبت بدنه به تصویر 20:9 و تراکم پیکسلی 395 ppi پشتیبانی خواهد نمود. گوریلا گلکس ویکتوس نیز جهت مراقبت از این نمایشگر، روی آن قرار خواهد گرفت.

ایسوس ظاهراً در قاب پشتی این گوشی هوشمند یک سیستم دوربین سه گانه را تعبیه نموده که دوربین اصلی آن سنسور 50 مگاپیکسلی IMX766 ساخت شرکت سونی خواهد بود. در کنار این سنسور، دوربین 13 مگاپیکسلی اولترا واید و 5 مگاپیکسلی ماکرو نیز قرار دارند. روی پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز یک سنسور 12 مگاپیکسلی سلفی تعبیه خواهد شد که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

گفته می گردد که یک باتری با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت هم به عنوان منبع تغذیه این گوشی هوشمند به انجام وظیفه می پردازد که با شارژر 65 واتی به سرعت انرژی مجدد آن تأمین می گردد. ظاهراً این شارژر 65 واتی می تواند در عرض 42 دقیقه باتری پرظرفیت این گوشی هوشمند گیمینگ را به طور کامل شارژ کند.

طبق اعلام این افشاگر، ایسوس سیستم خنک کننده تازهی را برای برادر بزرگ تر راگ فون 6D یعنی 6D Ultimate در نظر گرفته که بر خلاف راگ فون های قبلی عبور جریان هوا را به راحتی امکان پذیر می نماید. باید اشاره کنیم معیناتی که برای گوشی راگ فون 6D در این مطلب ذکر شده، برای راگ فون 6D Ultimate نیز صدق می نماید. اما معین نیست که سیستم خنک کننده تازه صرفاً متعلق به مدل Ultimate خواهد بود یا نسخه استاندارد نیز از این فناوری تازه بهره مند خواهد شد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 شهریور 1401 بروزرسانی: 16 شهریور 1401 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2090

به "مشخصات گوشی ایسوس راگ فون 6D فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات گوشی ایسوس راگ فون 6D فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید