مراسم رونمایی از لباس تیم اسکواش بانوان مهرسان

به گزارش مینی نت، مراسم رونمایی از لباس و تیم اسکواش بانوان مهرسان شب گذشته شنبه برگزار شد.

مراسم رونمایی از لباس تیم اسکواش بانوان مهرسان

به گزارش ، مراسم رونمایی از البسه رسمی تیم اسکواش بانوان مهرسان با حضور رئیس فدراسیون اسکواش و جمعی از هنرمندان، مدیران فرهنگی و ورزشی برگزار شد.

مسعود سلیمانی، رئیس فدراسیون اسکواش، با اشاره به لزوم توجه و سرمایه گذاری بخش خصوصی در ورزش قهرمانی و حرفه ای و حمایت از تشکیل تیم های ورزشی بانوان گفت: انسان هایی فرهیخته، که دغدغه آنان پویایی نسل جوان این سرزمین است، وجودشان انگیزه بخش متولیان عرصه ورزش است. این خدمت رسانی و ذوب در خدمت، انتظار همه کسانی است که در این نظام مقدس اسلامی زندگی می کنند. از کسانی که در زمره این عاشقان راستین قرار دارند و با تشکیل تیم باشگاهی اسکواش بانوان چشم انداز فدراسیون، ملی پوشان بانوان را حمایتی جانانه می کنند تشکر می کنم.

رئیس فدراسیون اسکواش تاکید کرد: ما از این تفکرات و این باشگاه و هر باشگاه و تفکر دیگری که در راستا ماموریت ستادی مان باشد قدردانی می کنیم.

حسین رفیعیان، عضو هیات رئیسه فدراسیون اسکواش ضمن معرفی مجتمع فرهنگی و هنری مهرسان با اهداف حمایتی در حوزه فرهنگ و تربیت بدنی افزود: فعالیت های ما به صورت همه جانبه به امور فرهنگی و هنری و ورزشی اختصاص یافته است.

او ادامه داد: با لحاظ الزام ورود بخش خصوصی به ورزش قهرمانی و حرفه ای این موسسه توجه ویژه ای به این موضوع و بخصوص رشته اسکواش در مسابقات بین المللی و آسیایی دارد.

حنیفی سرپرست تیم اسکواش بانوان مهرسان گفت: ما امروز برای یک هدف مشترک اینجا هستیم و آن رشد اسکواش بانوان در ایران، در و جهان هست. برای این کار ما یک تیم حرفه ای و منسجم تشکیل داده ایم و در ادامه راه بر طبق استاندارد های بین المللی و حرفه ای برنامه ریزی و حرکت خواهیم کرد.

گفتنی ست فاطمه السادات حیدری سرمربی تیم اسکواش بانوان مهرسان در حال حاضر سرمربی تیم ملی بانوان جمهوری اسلامی ایران نیز است و سوگل ثمودی، فرشته اقتداری، نرگس سلطانی، آیلی نیری، حانیه رفیعیان اعضای این تیم هستند.

در این مراسم مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش، حجت اسلام ملکی مدیرکل امور مجلس وزارت ارشاد، احمدی مدیر کل منابع انسانی وزارت ورزش و عسگری مدیر کل اجتماعی و فرهنگی وزارت علوم، عزیزی پور و شیرزاد دبیر و نایب رئیس بانوان، و جمعی از هنرمندان از جمله هانیه توسلی، بازیگر سینما حضور داشتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 317

به "مراسم رونمایی از لباس تیم اسکواش بانوان مهرسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم رونمایی از لباس تیم اسکواش بانوان مهرسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید