ماجرای ورزشگاهی که با نواقص افتتاح شد و سقفش در زلزله ریخت!

به گزارش مینی نت، مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خیلی خوشحالم از اینکه دستگاه قضایی رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان به موضوع استادیوم 15 هزار نفری یاسوج وارد شدند.

ماجرای ورزشگاهی که با نواقص افتتاح شد و سقفش در زلزله ریخت!

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، سید محمد تقی علوی در جمع خبرنگاران اضافه کرد: 17 مرداد ماه جلسه ای با مدیرعامل و مسئولان شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی در خصوص وضعیت استادیوم 15 هزار نفری یاسوج داشته ام و طی صورتجلسه ای قرار شد که اول مهر این استادیوم تحویل اداره کل ورزش و جوانان استان گردد.

وی اظهارکرد: در زمان وزیر گذشته و مدیرکل گذشته، استادیوم 15هزار نفری یاسوج برای مدتی افتتاح شد که در صورتی که مدیرکل بودم این استادیوم دارای نواقص را افتتاح نمی کردم. همان موقع باید سوال می شد که چرا به این شکل و نحوه افتتاح می گردد، این استادیوم تحویل اداره کل ورزش و جوانان نشد و ساختمان ابنیه همچنان در ید پیمانکار بوده است.

علوی توضیح داد: حدود 20تا 25 روز است که پیمانکار ابنیه در حال تکمیل نواقصات ساختمانی از جمله سونا، جکوزی، اتاق هاست؛ متاسفانه به علت زلزله اردیبهشت، خیلی از سقف های کاذب این استادیوم به دلیل رعایت نکردن اصول ریزش کرد.

وی ادامه داد: صندلی وی آی پی استادیوم نیز برطرف نواقص می گرددو همچنین شیرآلات نصب شده و فضای داخلی استادیوم که متروک شده بود نیز در حال برطرف نواقص هستند و چند روز آینده انجام می گردد. در کنار این مسایل، مشکل پروژکتورهای استادیوم را داشتیم که از روز سه شنبه، 24 مهر ماه اکیپی در یاسوج مستقر شدند و در حال برطرف ایرادات هستند. دنبال دستگاه هواساز هستیم که قرار است شرکتی دیگر آن را نصب کند.

علوی بیان نمود: این استادیوم دارای امتیازات انشعابات است اما بدهی هایی دارد که در حال پیگیری برای برطرف این مشکل نیز هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنده بعنوان مدیرکل ورزش جوانان به دادگاه احضار نشدم و خبری از این مساله ندارم بلکه در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان مطرح شد در این زمینه تشکیل پرونده شده و اداره کل ورزش و جوانان مکلف است گزارشی را به وزارت ورزش و جوانان ارائه دهد و پاسخ را دریافت و به دستگاه قضایی ارائه کند.

علوی اضافه کرد: با ورود مدیران قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد به موضوع استادیوم یاسوج اکنون پیمانکاران ترسیده اند و متوجه شده اند که علوی، مدیرکل فعلی ورزش و جوانان استان تنها نیست. قرار نیست تاوان اشتباهات دیگران در سالهای گذشته را من به تنهایی پاسخ دهم و در 2 سال هم نمی گردد که تمام سالن های ورزشی استان را کف پوش کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 74

به "ماجرای ورزشگاهی که با نواقص افتتاح شد و سقفش در زلزله ریخت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای ورزشگاهی که با نواقص افتتاح شد و سقفش در زلزله ریخت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید