صالحی امیری: حضور بانوان در عرصه های ملی باید افزایش یابد، اختصاص ظرفیت ها به فدراسیون ها عادلانه است

به گزارش مینی نت، رئیس کمیته ملی المپیک گفت: حضور بانوان باید در عرصه های ملی به لحاظ کمی و کیفی افزایش یابد تا مهری بر ابطال رویکرد استکبار جهانی نسبت به ایران زده شود.

صالحی امیری: حضور بانوان در عرصه های ملی باید افزایش یابد، اختصاص ظرفیت ها به فدراسیون ها عادلانه است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از وزارت ورزش و جوانان؛ رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در نشست مشترک روسای فدراسیون های ورزشی گفت: به تمامی کسانی که ریشه در ورزش این سرزمین دارند و توانستند با جلب اعتماد مجمع، هدایت فدراسیون های ورزشی را عهده دار شوند، تبریک می گویم و امیدوارم راهی را که آغاز کردند، منجر به درخشش ورزش شود.

وی اضافه نمود: اعتقاد دارم دو پیام از مجموعه عملکرد اجرا شده می توان استخراج کرد؛ اول همدلی، همگرایی و وفاق استراتژی دائمی مجموعه ورزش است که تداوم حیات توسعه پایدار ورزش در گرو این سیاست و باور است.

صالحی امیری ادامه داد: نکته دوم، باور ما این است وزارت ورزش و جوانان محور، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک بازوها، ادارات کل ورزش و جوانان، فدراسیون ها و هیئت های ورزشی صف این وزارتخانه هستند.

رئیس کمیته ملی المپیک مطرح نمود: حضور زنان باید در عرصه های ملی به لحاظ کمی و کیفی افزایش یابد تا مهری بر ابطال رویکرد استکبار جهانی نسبت به ایران زده شود.

وی در سرانجام گفت: آنچه در چهار سال گذشته در حوزه ورزش کشور تحت عنوان افتخار به دست آمده، محصول شفافیت، همگرایی و همدلی است و تلاش می کنیم در سال 1401 بار دیگر تمامی ظرفیت ها را صادقانه و عادلانه در اختیار فدراسیون ها قرار بدهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 تیر 1401 بروزرسانی: 14 تیر 1401 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2041

به "صالحی امیری: حضور بانوان در عرصه های ملی باید افزایش یابد، اختصاص ظرفیت ها به فدراسیون ها عادلانه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی امیری: حضور بانوان در عرصه های ملی باید افزایش یابد، اختصاص ظرفیت ها به فدراسیون ها عادلانه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید