لزوم پیگیری و اجرای بخشنامه ها و پروتکل ها برای کاهش شیوع کرونا

به گزارش مینی نت، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به پیگیری و اجرای دقیق بخشنامه ها و پروتکل های صادره سازمان های مسئول برای کاهش شیوع و نابودی کامل کرونا تأکید کرد.

لزوم پیگیری و اجرای بخشنامه ها و پروتکل ها برای کاهش شیوع کرونا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از زاهدان، سلطانعلی میر در نخستین جلسه شورای استانی دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان که به صورت مجازی برگزار گشت با اشاره به شرایط بحرانی که در بحث شیوع ویروس کرونا در کشور پیش آمده و جان بسیاری از هموطنان در معرض خطر قرار گرفته است، اظهار کرد: فرایند نزولی در کاهش شیوع کرونا در کشور مشاهده نمی گردد؛ بنابراین به پیگیری و اجرای دقیق بخشنامه های صادره برای کاهش این بیماری تأکید می کنم.

وی با طرح این موضوع که شیوع این بیماری فرایند طبیعی شرایط کاری در سایر کشورها و از جمله کشور ما را مختل نموده است، اضافه کرد: برای کاهش تبعات این رکود به ویژه در حوزه آموزش عالی باید دانشگاه ها به ابزارهای نوین آموزشی برای حل این مشکل مجهز شوند؛ البته دانشگاه آزاد اسلامی توانسته در نخستین روزهای آغاز بحران ویروس کرونا اقدامات پیشگیرانه را به صورت کار جهادی در همه حوزه ها اعمال کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و زاهدان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی چه در سطح کشوری و استان به دنبال تبدیل تهدیدها به فرصت است، اضافه کرد: حوزه سلامت، ابتدا مکان های اداری و آموزشی واحدهای استان را ضدعفونی نموده و در صورت تشدید بحران تمهیدات لازم را برای مقابله پیش بینی و اقدامات عاجل انجام داده در حوزه آموزشی نیز به صورت پیشتاز امکانات سخت افزاری و نرم افزاری فراهم شده و امکان برگزاری کلاس های درس مجازی در اسفند سال گذشته اجرا شده است.

میر با تأکید بر اینکه دانشگاه باید به سمتی پیش برود که در صورت گذر از بحران کرونا فرایند برگزاری کلاس ها در حوزه آموزش مجازی فعال باشد، ادامه داد: اقدامات درخور و شایسته ای در حوزه آموزشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان برای آموزش مجازی اجرا شده است؛ چراکه شاهد برگزاری کلاس های مجازی در قبل از سال بودیم.

وی با اشاره به بخشنامه اخیر سازمان مرکزی بر تشکیل کلاس های درس از 16 فروردین با بیان اینکه زیرساخت های برگزاری کلاس های درس در حوزه فناوری استان فراهم شده است، بیان نمود: در صورت برگزارنشدن کلاس از سوی استادان هیچ عذری پذیرفته نیست و درباره کسانی که اقدام به برگزاری کلاس های درس نکنند، طبق قوانین و مقررات آموزشی برخورد خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به معاونان حوزه آموزش درباره پیگیری جدی و نظارت کامل بر فرایند برگزاری کلاس های مجازی توصیه های لازم را در این باره بیان نمود.

انتهای پیغام/4121/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 891

به "لزوم پیگیری و اجرای بخشنامه ها و پروتکل ها برای کاهش شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم پیگیری و اجرای بخشنامه ها و پروتکل ها برای کاهش شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید