فال روزانه و طالع بینی امروز پنج شنبه 8 دی 1401؛ آرام بمانید و به راهتان ادامه دهید!

به گزارش مینی نت، زمان خوبی برای رها کردن ترس ها و احساسات ناخوشایندی است که در دلتان نگه داشته اید.

فال روزانه و طالع بینی امروز پنج شنبه 8 دی 1401؛ آرام بمانید و به راهتان ادامه دهید!

خبرنگاران | جنبه پرشور و احساساتی و آتشین شما امروز اوج می گیرد. این انرژی میتواند کاملاً احساسی گردد و وسوسه در بستر ماندن و دست از کار کشیدن واقعی است. ارتباط میان ماه و مشتری هم می تواند شما را مستاصل کند به ویژه وقتی صحبت از مسئولیت ها می گردد. شاید امروز صبح نتوانید به راحتی چهره شجاعانه ای به خود بگیرید، پس با خودتان و دیگران مهربان باشید، چون هر کسی در جایگاه خودش باید در این حال و هوای کیهانی آشفته راهش را پیدا کند.

با نزدیک شدن به غروب، نوسانات احساسی به وجود می آید و شاید احساس کنید بیش از همواره حساس شده اید. زمان خوبی برای رها کردن ترس ها و احساسات ناخوشایندی است که در دلتان نگه داشته اید. در اولویت قرار دادن خودتان و سلامت تان مهم است. لحظه ای درنگ کنید تا هرچیزی را که مانع تان است رها کنید تا بتوانید سبک بال به راهتان ادامه دهید.

خودتان را برای سوءبرداشت ها و اذیت و آزار های همیشگی که در حالت گذار سیارات طبیعی است، آماده کنید. آرام بمانید و به راهتان ادامه دهید!

الگو های فکری ما ممکن است به راحتی از مسیر های کنونی شان منحرف شوند. از امروز غروب یک چرخه 3 هفته ای آغاز می گردد که بهتر است طی آن، به جای آغاز پروژه های نو روی موضوعات قدیمی تمرکز کنیم. جفت شدگیِ عطارد و ونوس به ما یاری می نماید از هرگونه گیجی و پریشانی خلاص شویم، اما همچنان باید محتاطانه گام برداریم.

منبع: فرادید
انتشار: 12 دی 1401 بروزرسانی: 12 دی 1401 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2144

به "فال روزانه و طالع بینی امروز پنج شنبه 8 دی 1401؛ آرام بمانید و به راهتان ادامه دهید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه و طالع بینی امروز پنج شنبه 8 دی 1401؛ آرام بمانید و به راهتان ادامه دهید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید