عملیات اجرایی نخستین بازارچه دائمی صنایع دستی سربیشه شروع شد

به گزارش مینی نت، عملیات اجرایی نخستین بازارچه دائمی صنایع دستی شهرستان سربیشه در ورودی این شهر توسط شهرداری و با مشارکت میراث فرهنگی شروع شد.

عملیات اجرایی نخستین بازارچه دائمی صنایع دستی سربیشه شروع شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان سریبشه 27 بهمن ماه 98 ضمن بیان این مطلب اضافه کرد: از مصوبات سفر استاندار در امسال به شهرستان سربیشه ساخت دو بازارچه دائمی صنایع دستی در شهرهای سربیشه و مود بوده است که طی آن با تخصیص اعتبارات مربوطه ساخت اولین بازارچه در شهر سربیشه شروع شد.

هادی حق پناه گفت: بعد از احداث این بازارچه با توجه به موقعیت آن که در حاشیه جاده بین المللی سنتو قرار گرفته است و در اختیار قرار دادن غرفه های آن به هنرمندان، شاهد جهش خوبی در فروش تولیدات صنایع دستی شهرستان خواهیم بود.

او درباره احداث بازارچه صنایع دستی شهر مود گفت: ساخت این بازارچه در آینده نزدیک با توجه به اقدامات اجرا شده از سوی شهرداری آن شهر، در دستور کار است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 743

به "عملیات اجرایی نخستین بازارچه دائمی صنایع دستی سربیشه شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات اجرایی نخستین بازارچه دائمی صنایع دستی سربیشه شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید