رئیس سازمان میراث فرهنگی با 4 نماینده مجلس دیدار و گفت وگو کرد

به گزارش مینی نت، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ملاقات های جداگانه، با چهار نماینده مجلس دیدار و گفت وگو کرد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی با 4 نماینده مجلس دیدار و گفت وگو کرد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، دکتر علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، امروز دوشنبه 30 اردیبهشت 98، با نمایندگان حوزه های انتخابیه پاکدشت، سبزوار، ممسنی و درگز از نزدیک دیدار کرد.

در این نشست ها که در محل سازمان میراث فرهنگی و با هدف تقویت تعاملات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و نمایندگان مجلس برگزار گردید، دکتر مونسان با محمد قمی نماینده پاکدشت، حسین مقصودی نماینده سبزوار، مسعود گودرزی نماینده ممسنی و عبدالله حاتمیان نماینده درگز گفت و گو کرد.

نمایندگان این چهار حوزه انتخابیه در ملاقات های خود با معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به بیان مسائل مرتبط با حوزه مأموریت های سازمان میراث فرهنگی در حوزه انتخابیه خود پرداختند.

توسعه و معرفی جاذبه های گردشگری، صیانت از آثار فرهنگی تاریخی و حمایت از هنرمندان صنایع دستی محور گفت و گوهای امروز دکتر مونسان با چهار نماینده مجلس بود.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این دیدارها با اشاره به گستردگی ایران بزرگ و ظرفیت های گردشگری و میراث فرهنگی و صنایع دستی در مناطق مختلف از هر چهار نماینده مجلس خواست تا همکاری ها در مورد مأموریت های سازمان میراث فرهنگی در حوزه های انتخابیه آن ها بیش از پیش تقویت گردد و تعاملات سازنده سازمان میراث فرهنگی و نمایندگان مجلس تداوم یابد.

دکتر مونسان در این نشست ها با بیان این که همکاری های دولت و مجلس باید بیش از پیش تقویت گردد ضمن آنالیز مسائل مرتبط با حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حوزه های انتخابیه پاکدشت، سبزوار، ممسنی و درگز از توجه نمایندگان مجلس به این موضوعات قدردانی و بر ضرورت تداوم این همکاری ها و تعاملات تأکید کرد.

در این نشست ها، محمد حسن طالبیان معاون میراث فرهنگی کشور و حسین اربابی معاون سرمایه گذاری، حقوقی و امور مجلس سازمان میراث فرهنگی نیز حضور داشتند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 288

به "رئیس سازمان میراث فرهنگی با 4 نماینده مجلس دیدار و گفت وگو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سازمان میراث فرهنگی با 4 نماینده مجلس دیدار و گفت وگو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید