شهنازی: تیم یکدست و خوبی در اختیار داریم، از نوع قرعه کشی لیگ سر در نمی آورم

به گزارش مینی نت، سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: اتفاق خاصی در جابجایی برای ما نیفتاد و همه جابجایی ها کاملا طبیعی بود.

شهنازی: تیم یکدست و خوبی در اختیار داریم، از نوع قرعه کشی لیگ سر در نمی آورم

ناصر شهنازی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص شرایط تیم والیبال سایپا در آستانه شروع نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: به گذشته کاری ندارم. در حا حاضر، شرایط خوبی داریم. من تیمی را تحویل گرفتم که پتانسیل بالا و بازیکنان خوب و باانگیزه ای دارد. کوشش من این است که تیم سایپا از پتانسیل این بازیکنان، بیشترین بهره ممکن را ببرد.

سرمربی تیم والیبال سایپا در خصوص جابجایی نیم فصل گفت: برخلاف آنچه که از بیرون به نظر می رسید ما در کمال آرامش و خیلی آرام در فصل جابجایی عمل کردیم. بازیکنان جدید طبق برنامه وارد تمرینات شدند و باشگاه هم همه امکانات مورد نظر ما را مهیا کرد.

شهنازی ادامه داد: اتفاق خاصی در جابجایی برای ما نیفتاد و همه جابجایی ها کاملا طبیعی بود. بعضی بازیکنان دوست داشتند از تیم جدا شوند و به بعضی بازیکنان هم احتیاج داشتیم. همه بازیکنان با توجه به احتیاج تیم و تفکرات کادر فنی جذب شدند و تیم یکدست و خوبی در اختیار داریم.

او در خصوص تیم های مدعی لیگ برتر گفت: در لیگ سال جاری 6 تیم مدعی قهرمانی هستند که سایپا هم جزو همین 6 تیم است. ما کوشش می کنیم سایپا بهترین نتایج را کسب کند.

مربی پیشین تیم ملی در خاتمه توضیح داد: نسبت به قرعه کشی لیگ دور برگشت لیگ، اعتراض دارم و فکر می کنم که مربیان بیشتر تیم ها هم معترض باشند چون بازی های دور برگشت، مطابق با دور رفت نیست. من از این نوع قرعه کشی سر در نمی آورم. بهتر بود در این مورد نظر باشگاه ها هم پرسیده گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال از روز چهارشنبه 10 دی شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1370

به "شهنازی: تیم یکدست و خوبی در اختیار داریم، از نوع قرعه کشی لیگ سر در نمی آورم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهنازی: تیم یکدست و خوبی در اختیار داریم، از نوع قرعه کشی لیگ سر در نمی آورم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید