سریع و خشمگین نو در صدر باکس آفیس چهارم جولای

به گزارش مینی نت، جدیدترین قسمت فیلم های سریع و خشمگین با فروش کلی 500 میلیون دلاری برای دومین هفته متوالی در صدر باکس آفیس قرار گرفته است.

سریع و خشمگین نو در صدر باکس آفیس چهارم جولای

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، جدیدترین به روزرسانی های باکس آفیس آمریکا نشان می دهد که جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم های سریع و خشمگین یعنی F9 با کسب تقریبا 32 میلیون دلار در بازه چهار روزه تعطیلات آخر هفته برای دومین هفته متوالی در صدر قرار گرفته است.

این فیلم اکشن به این ترتیب از رکورد 100 میلیون دلار فروش داخلی ثبت شده در دوران پاندمی عبور می نماید و تا انتها دوشنبه می تواند از مرز 500 میلیون دلار فروش در سطح دنیا بگذرد. همین حالا هم فروش دنیای فیلم باعث شده تبدیل به پرفروش ترین پروژه هالیوودی دوران پاندمی گردد.

شرکت یونیورسال که این فیلم را ساخته با پروژه های دیگرش هم باکس آفیس را در دست دارد، چون نوزاد رییس: کسب وکار خانوادگی محصول دریم وورکس و فیلم ژانر وحشت پاکسازی ابدی که پنجمین قسمت مجموعه فیلم های ساخت بلوم هاوس است هم در رتبه های دوم و سوم قرار گرفته اند.

قسمت دوم نوزاد رییس تا انتها تعطیلات چهار روزه فروش خود را به 23 میلیون دلار می رساند. با وجود اینکه این رقم پایین تر از 50 میلیون دلار فروش اولیه نخستین فیلم محصول سال 2017 است، یونیورسال باور دارد این فیلم های خانوادگی پتانسیل بیشتری دارند. بعلاوه با وجود اینکه منتقدان خیلی از فیلم خوششان نیامد، مخاطبان به آن امتیاز خوبی داده اند.

فیلم پاکسازی ابدی هم با فروشی حدود 16 میلیون دلار در انتها تعطیلات چهار روزه در رتبه سوم قرار می گیرد. البته تا انتها دوشنبه ممکن است ارقام فروش فیلم ها کمی تغییر کند.

استودیوی پارامونت هم یکی از بازیگران بازه تعطیلات خواهد بود، چون تخمین زده می گردد فیلم یک مکان ساکت 2 بتواند تا انتها دوشنبه فروش کل دنیای خود را به 268.3 میلیون دلار برساند. این فیلم از نظر فروش داخلی با حدود 145 میلیون دلار هنوز جلوتر از اف9 است.

در باکس آفیس فیلم های خاص تر، شرکت ای 24 فیلم زولا که در فستیوال ساندنس خوش درخشید را در 1468 پرده سینما اکران می نماید. تخمین زده می گردد این فیلم که از چهارشنبه کار خود را شروع کرد بتواند حداقل 2.4 میلیون دلار کسب کند که رقم خیلی خوبی برای فیلم های مستقل در دوران کووید-19 است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1664

به "سریع و خشمگین نو در صدر باکس آفیس چهارم جولای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریع و خشمگین نو در صدر باکس آفیس چهارم جولای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید