سامسونگ یک سنسور 64 مگاپیکسلی را برای گوشی های هوشمند معرفی کرد

به گزارش مینی نت، با توجه به اینکه صنعت گوشی های هوشمند بسیار رقابتی است، شرکت های سازنده هیچ فرصتی را برای جلب توجه بیشتر از دست نمی دهند و حالا بعد از شهرت قابل توجه سنسور 48 مگاپیکسلی سونی، سامسونگ تصمیم گرفته با ارائه سنسور 64 مگاپیکسلی، توجه شرکت ها را به خود جلب کند. این سنسور 64 مگاپیکسلی که ISOCELL Bright GW1 نام دارد، مانند مدل 48 مگاپیکسلی فعلی سامسونگ، از پیکسل های 0.8 میکرومتری بهره می برد و این یعنی شاهد سنسور بزرگ تری هستیم که روی هم رفته می تواند نور بیشتری دریافت کند.

سامسونگ یک سنسور 64 مگاپیکسلی را برای گوشی های هوشمند معرفی کرد

مانند سنسورهای 48 مگاپیکسلی که با تبدیل 4 پیکسل به پیکسل واحد، می توانند عکس های 12 مگاپیکسلی ثبت نمایند، این سنسور سامسونگ هم از فناوری مشابهی بهره می برد و قادر به ثبت عکس های 16 مگاپیکسلی خواهد بود. ضمناً مانند سنسور IMX586 سونی که در شرایط نوری ایدئال می تواند عکس های 48 مگاپیکسلی بگیرد، این سنسور سامسونگ هم در شرایط مشابه از پس ثبت عکس های 64 مگاپیکسلی برمی آید.

طی ماه های گذشته، شرکت های زیادی مانند سامسونگ، هواوی، اوپو، ویوو و شیائومی به بهره گیری از دوربین های 48 مگاپیکسلی روی آورده اند. سامسونگ اعلام نموده که فراوری انبوه این سنسورهای تازه نفس در نیمه دوم امسال شروع می گردد و به همین خاطر برای پرچم دارانی که در اواخر 2019 عرضه می شوند، بهره گیری از سنسور 64 مگاپیکسلی چندان دور از ذهن به حساب نمی آید، به خصوص اگر سونی هم چنین سنسوری را روانه بازار کند.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 196

به "سامسونگ یک سنسور 64 مگاپیکسلی را برای گوشی های هوشمند معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ یک سنسور 64 مگاپیکسلی را برای گوشی های هوشمند معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید