ساختمان نمایشگاه صنایع دستی پارس آباد احداث می گردد

به گزارش مینی نت، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از اختصاص اعتبار ویژه به منظور احداث ساختمان نمایشگاه صنایع دستی شهرستان پارس آباد اطلاع داد.

ساختمان نمایشگاه صنایع دستی پارس آباد احداث می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی سرپرست این اداره کل امروز یکشنبه 28 مرداد 97 در دیدار با فرماندار پارس آباد توضیح داد: در امسال اعتبار مناسبی جهت احداث این ساختمان در نظر گرفته خواهد شد.

او اضافه نمود: علاوه بر این احداث موزه مردم شناسی در طبقه فوقانی این نمایشگاه نیز در دست آنالیز است تا بتوان به مطالبه مردم شهرستان برای راه اندازی موزه پاسخ مثبت داد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل خواهان معرفی هر چه بیشتر جاذبه های گردشگری این شهرستان شد و تاکید نمود: به عنوان مثال کشت و صنعت مغان ظرفیتی کم نظیر برای گردشگری کشاورزی است.

فلاحی با تاکید به ضرورت رونق بوم گردی به ویژه در شش ماهه دوم سال، افزود: شرایط اقلیمی شهرهای شمال استان فرصتی برای ایجاد اقامتگاه های بوم گردی در نیمه دوم سال فراهم ساخته است.

او با تاکید به ضرورت برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه های متنوع برای معرفی جاذبه های گردشگری ادامه داد: از ایده های جدید در راستای رونق گردشگری استقبال می گردد.

فلاحی همچنین به ضرورت همکاری دو شهرستان بیله سوار و پارس آباد در برگزاری جشنواره کوچ عشایر تاکید نمود و اضافه نمود: انتظار می رود با همکاری دو شهرستان این جشنواره در سطح بین المللی برگزار گردد.

او همچنین در این جلسه با آنالیز طرح های مرمتی قلعه اولتان خواهان همکاری شهرستان در ساماندهی این اثر تاریخی شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 321

به "ساختمان نمایشگاه صنایع دستی پارس آباد احداث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساختمان نمایشگاه صنایع دستی پارس آباد احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید