رونمایی نسخه جدید موبایل موتورلا با قیمت مناسب تر

به گزارش مینی نت، موتورلا از نسخه جدید موبایل تاشو ریزر رونمایی کرده که با فناوی نسل پنجم اینترنت موبایل سازگار است. قیمت این موبایل 100 دلار ارزانتر از نسخه قبلی و 1399 دلار است.

رونمایی نسخه جدید موبایل موتورلا با قیمت مناسب تر

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران ،در اوایل سال جاری میلادی شرکت موتورلا موبایل جدید و ارتقا یافته از موبایل تاشو ریزر را با قیمت 1500 دلار عرضه کرد.

اما این دستگاه اشکالاتی داشت، مانند لولای نامناسب، دوربین های ضعیف و باتری کم ظرفیت. اکنون این شرکت چینی از نسل دوم موبایل ریزر رونمایی کرده که از اینترنت5G پشتیبانی می کند، دوربین های بهتری دارد و نرم افزار آن کارآمدتر است.

در کل طراحی موبایل ریزر جدید شباهت زیادی به نسخه اصلی این موبایل تاشو دارد. دستگاه دارای یک نمایشگر اصلی تاشو 6.2 اینچی و یک نمایشگر اوال ای دی 2.7 اینچی ثانویه در بخش بیرونی است. در نمایشگر ثانویه نوتیفیکیشن ها و قابلیت های دیگر دستگاه نمایش داده می شوند. البته قیمت این دستگاه نیز 100 دلار کمتر از نسخه قبلی و 1399 دلار اعلام شده است.

داخل موبایل نیز تغییراتی ایجاد شده است. در ریزر تاشو جدید از پردازشگر اسنپ دراگون 765G استفاده شده که سرعت بیشتری دارد و از فناوری 5G پشتیبانی می کند. حافظه داخلی دستگاه نیز دوبرابر و 256 مگابایت شده است. باتری این موبایل نیز 2800 میلی آمپری است.

یکی دیگر از تغییرات سخت افزاری مهم این دستگاه وجود حسگر اثر انگشت پشت موبایل و دوربین هایی کاملا جدید است.

دوربین های اصلی ریزر کیفیت مناسبی نداشتند؛ دوربین سلفی 5 مگاپیکسل و دوربین اصلی 16 مگاپیکسل بود. اما در ریزر جدید دوربین ها ارتقا یافته اند. یک حسگر 20 مگاپیکسلی برای سلفی و یک دوربین 48 مگاپیکسلی با حسگر جدید لیزر اتوفوکوس پشت موبایل نصب شده اند.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1166

به "رونمایی نسخه جدید موبایل موتورلا با قیمت مناسب تر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی نسخه جدید موبایل موتورلا با قیمت مناسب تر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید