رونمایی از لاماری ایما با امکاناتی بیشتر، رقابت داغ کراس اورهای چینی در بازار ایران، عکس

به گزارش مینی نت، از لاماری ایما فول آپشن با کد X رونمایی شد. یکی از نقاط ضعف لاماری ایما در ابتدای ورودش به ایران، کمبود بعضی امکانات و آپشن های بسیار ساده و ابتدایی بود.

رونمایی از لاماری ایما با امکاناتی بیشتر، رقابت داغ کراس اورهای چینی در بازار ایران، عکس

امیرمسعود عابدین: نسخه اولیه لاماری ایما، فاقد امکاناتی مثل گرمکن صندلی و حتی تعویض دنده دستی یا تیپ ترونیک بود که تعجب بسیاری را برانگیخته بود. به خصوص که قیمت اعلامی برای لاماری ایما، هم سطح کراس اورهای خوش آپشن بود. لاماری ایما در نسخه X، این نقاط ضعف را از بین برده و از از نظر امکانات، حرفی برای گفتن دارد.

از نظر ظاهری، آنچنان تفاوت شاخص و متمایزی را شاهد نیستیم. خریداران لاماری ایما X، می توانند لیپ های سراسری با تریم رنگی انتخابی را روی خودروی خود نصب نمایند. این قطعه علاوه بر افزایش زیبایی، روحیه ای اسپرت تر را به خودرو تزریق می نماید.

در نمای پشتی، علاوه بر اضافه شدن حرف X به نام ایما، شاهد تغییراتی در دیفیوزر خودرو هستیم.همچنان همان رینگ های چند پره مشکی رنگ در قسمت جانبی خودرو دیده می گردد که به نظر، متاسب با ابعاد لاماری نیست و کوچکتر جلوه می نماید.

در کابین خودرو، به جز تغییراتی در بحث امکانات، از نظر ظاهری شاهد تغییری نیستیم. امکانات نو، براساس احتیاج بازار روی خودرو نصب شده است.

چراغ جلوی LED، سنسور جلو، نورپردازی داخلی، دوربین 360 درجه، صفحه کیلومتر با قابلیت شخصی سازی، گرمکن و سردکن و تنظیم برقی صندلی های جلو، ماساژور صندلی راننده، تنظیم برقی صندلی شاگرد از ردیف دوم (Boss Seat)، صندوق عقب برقی، رادارهای نقطه کور، تغییر لاین ،تصادف از جلو و... از امکانات نو لاماری ایما X هستند.

لاماری ایما X مجهز به همان پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ بوده که 195 اسب بخار قدرت و 285 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید. گیربکس 7 سرعته دو کلاچه اکنون دارای قابلیت تیپ ترونیک است. شتاب صفر تا صد این خودرو، 9.5 ثانیه اعلام شده است.

قیمت لاماری ایما X هنوز اعلام نشده است. این خودرو در اواخر پاییز امسال، عرضه خواهد شد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 مرداد 1402 بروزرسانی: 24 مرداد 1402 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2239

به "رونمایی از لاماری ایما با امکاناتی بیشتر، رقابت داغ کراس اورهای چینی در بازار ایران، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از لاماری ایما با امکاناتی بیشتر، رقابت داغ کراس اورهای چینی در بازار ایران، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید