تیگو 8 پرو مدیران خودرو با چه امکاناتی به بازار می آید؟

به گزارش مینی نت، از تابستان 98 بود که خبرهای آمدن چری تیگو 8 به ایران در میان رسانه های کشورمان پیچید؛ اما این آمدن آن قدر تأخیر داشت و طولانی شد که شرکت چری در تابستان 99، نسل دوم تیگو 8 را با نام چری تیگو 8 پرو به بازار چین آورد. بعد از این اتفاق، مدیران خودرو از عرضه و فراوری تیگو 8 نسل اول منصرف شد و به سراغ نسل دومش رفت.

تیگو 8 پرو مدیران خودرو با چه امکاناتی به بازار می آید؟

لوکس ترین محصول مدیران خودرو، تیگو 8 پرو، پس از مدت ها انتظار بالاخره قرار است وارد بازار کشور گردد و به زودی در طی چند ماه آینده رونمایی این خودرو برای عرضه صورت خواهد گرفت.

ازنظر فنی، تیگو 8 پرو از موتوری 2 لیتری توربو به قدرت 170 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن متر و گیربکس 9 سرعته بهره می برد. بعلاوه موتوری 1.6 لیتری TGDI با قدرت 197 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن متر دارد که توان لازم را در اختیار این شاسی بلند 7 نفره خانوادگی با طولی بیش از 4.7 متر قرار می دهد.

‫نسل تازه چری تیگو 8 پلاس روی پلتفرم پرحاشیه T1X طراحی شده است؛ پلتفرمی که مهندسان سابق ب ام و، جنرال موتورز و فورد در توسعه آن کار کردند. آن طور که شرکت می گوید زبان بصری این خودرو پیرو نسل سوم سبک Life in Motion است، به همین علت است که این خودرو تا حدودی شبیه به دیگر مدل شرکت یعنی چری اکسید TXL از آب درآمده است.‬

مدیران خودرو تجربه موفقی را با عرضه تیگو 7 برای رقابت با کراس اوورهای کره ای شروع کرد و به سرعت تیگو 7 به عنوان محصولی شناخته شده موقعیت خود را در بازار تثبیت کرد. اکنون تیگو 8 پرو به عنوان برادر بزرگ تر از راه می رسد تا با شاسی بلندهای خانوادگی چون هیوندای سانتافه، میتسوبیشی اوتلندر و … به رقابت بپردازد.

‫چراغ های چری تازه از فناوری AFS یا حرکت هم زمان با فرمان استفاده می نماید. این فناوری خودرو را قادر می سازد تا هنگام پیچیدن تا 15 درجه زاویه داشته باشند. طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 4722، 1860 و 1745 میلی متر تیگو 8 پلاس حاکی از شاسی بلندی معقول با سایز میانه است.‬ تیگو 8 پرو به لحاظ رفاهی و ایمنی آپشن های قابل توجهی دارد: رادار نقطه کور، سیستم پایداری الکترونیکی، سیستم ضدلغزش، کنترل در سربالایی و پایینی، 6 عدد ایربگ (جلو، جانبی، پرده ایی و …) ازجمله امکانات مهم ایمنی این خودرو است.

به لحاظ رفاهی این خودرو دارای امکاناتی چون سقف پاناروما، دوربین 360 اچ دی (باکیفیت بسیار زیاد)، جایگاه های جلو با قابلیت تنظیم برقی و سیستم گرمایش است. بعلاوه این خودرو دارای کول باکس و بازشدن برقی صندوق عقب با حرکت پا است که از تیگو 8 پرو شاسی بلندی مجهز می سازد.

بهره مندی از پنل لمسی کنترلگر تهویه روی کنسول میانی و طراحی بسیار زیبای اهرم تعویض دنده نیز از دیگر ویژگی های مدرن نمای داخلی تیگو 8 پرو به شمار می فرایند. قسمت های پر لمس داشبورد و رودری ها با چرم مصنوعی پوشش داده شده است.

طرح زیبای الماسی شکل روکش های جایگاه هم جلوه جذابی به کابین این خودرو بخشیده است. علاوه بر این موارد، شنیده ها حاکی از آن است که مدیران خودرو برای لوکس ترین محصول خود گارانتی خاص و خدمات ویژه ایی را درنظر گرفته است.

آخرین قیمت خرید و فروش محصولات چری

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2062

به "تیگو 8 پرو مدیران خودرو با چه امکاناتی به بازار می آید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیگو 8 پرو مدیران خودرو با چه امکاناتی به بازار می آید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید