رشد 4200 درصدی دانلود سیگنال پس از تغییرات واتس اپ

به گزارش مینی نت، رقیبان واتس اپ پس از اعلام تغییرات جدید در این اپلیکیشن پیغام رسان و اشتراک گذاری بعضی از داده های شاخصی کاربرانش با فیس بوک، با رشد کم سابقه کاربران جدید روبرو شده اند.

رشد 4200 درصدی دانلود سیگنال پس از تغییرات واتس اپ

واتس اپ در ششم ژانویه اظهار داشت کاربران باید تا هشتم فوریه با تغییر شرایط استفاده از سرویس این پیغام رسان که شامل جمع آوری اطلاعات نظیر شماره تلفنها و اطلاعات مکان توسط فیس بوک - شرکت مادر واتس اپ - و زیرمجموعه هایش است، موافقت نمایند در غیر این صورت دسترسی به این برنامه را از دست می دهند. واکنش گسترده کاربران باعث شده است واتس اپ شرح دهد که این تغییرات شامل کاربران در خارج از اتحادیه اروپا و انگلیس می گردد و تغییر حریم خصوصی پیغامهایی که کاربران با خانواده و دوستانشان رد و بدل می نمایند را دربرنمی گیرد.

آمار شرکت تحلیل اپلیکیشن سنسور تاور نشان می دهد سرویس پیغام رسان رمزگذاری شده سیگنال در پی اعلام تصمیم واتس اپ با رشد عظیمی در شمار کاربرانش روبرو شده است. از ششم تا دهم ژانویه این برنامه از فروشگاههای برنامه اپل و گوگل در سراسر دنیا 7.5 میلیون بار دانلود شده است که رشد 4200 درصدی نسبت به هفته پیش را نشان می دهد.

این اپلیکیشن روز چهارشنبه در صدر پردانلودترین برنامه های فروشگاههای برنامه اپل و گوگل در آمریکا بود. فاکس نیوز گزارش نموده که این برنامه از روز دوشنبه در صدر برنامه های پردانلود قرار گرفته است.

جهش دانلود سیگنال با حذف اپلیکیشن شبکه اجتماعی پارلر مصادف شده که محبوب هواداران ترامپ بوده است و به دلیل قطع میزبانی وب از سوی آمازون از دسترس خارج شده است. آمازون روز دوشنبه اظهار داشت خدمات میزبانی وب را برای پارلر قطع می نماید و اظهار داشت نمی تواند برای مشتری خدمات فراهم کند که قادر نیست محتوای تشویق به خشونت را در پلتفرمش شناسایی و حذف کند.

سیگنال پس از اعلام تغییرات جدید از سوی واتس اپ و توصیه چهره های برجسته ای مانند الون ماسک و ادوارد اسنودن، مورد توجه کاربران قرار گرفته است. ماسک هفته گذشته در توییتی نوشت: از سیگنال بهره ببرید. این توصیه پیغامد غیرمنتظره ای داشت و باعث صعود 11700 درصدی ارزش سهام شرکت سیگنال اَدوَنس به دلیل تشابه اسمی با اپلیکیشن سیگنال شد.

تلگرام هم شاهد ورود کاربران جدیدی به این سرویس بوده و بین ششم تا دهم ژانویه 9 میلیون کاربر جدید به این اپلیکیشن پیغام رسان پیوستند که رشد 91 درصدی در مقایسه با هفته پیش از آن داشت و اکنون در رده دومین برنامه پردانلود فروشگاههای اپل و گوگل واقع شده است.

عظیمترین بازار رشد هر دو برنامه هند بوده و 2.3 میلیون نصب جدید معادل بیش از 30 درصد از کل نصبهای جدید سیگنال و 1.5 میلیون نصب جدید تلگرام معادل 16 درصد مربوط به هند بوده است. دومین بازار عظیم سیگنال هم آمریکاست که کاربران بیش از یک میلیون بار این برنامه را نصب کردند.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، برایان اکتون که موسس هر دو اپلیکیشن واتس اپ و سیگنال است، در گفت و گو با تک کرانچ اظهار کرد: با وجود محبوبیت روزافزون سیگنال، این اپلیکیشن جایگزین واتس اپ نمی گردد. با این حال مردم این دو اپلیکیشن را برای مکالمات مختلف استفاده خواهند کرد و سیگنال تمام قابلیتهای واتس اپ را کپی ننموده و نمی نماید.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1392

به "رشد 4200 درصدی دانلود سیگنال پس از تغییرات واتس اپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 4200 درصدی دانلود سیگنال پس از تغییرات واتس اپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید