دومین نشست هم اندیشی منطقه ای توسعه گردشگری در قزوین برگزار گردید

به گزارش مینی نت، به گزارش خبرنگاران، دومین نشست هم اندیشی توسعه گردشگری با عنوان مقصد و مسیرهای تازه گردشگری عصر چهارشنبه با حضور مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و مدیران کل و معاونان گردشگری استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان، اردبیل و زنجان در سالن باغستان قزوین برگزار گردید.

دومین نشست هم اندیشی منطقه ای توسعه گردشگری در قزوین برگزار گردید

اگر علاقمند به سفر با بهترین تورهای کانادا نوروز 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

در این همایش یک روزه راههای برگزاری توره های چند روزه به صورت مشترک برای بازدید از راستاهای گردشگری استانهای راستا آنالیز می گردد.

مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور در این نشست گفت: این همایش با هدف شناسایی جاذبه های گردشگری شش استان کشور برگزار شده و ضمن گفتگو با کارشناسان و مدیران کوشش می کنیم با نعریف جاذبه های گردشگری و برگزاری تورهای یک روزه تا پنج روزه امکانی را فراهم کنیم تا اگر گردشگری قصد مسافرت به یکی از این مناطق را داشت با برنامه ریزی بتواند جاذبه های شش استان راستا را هم بازدید کند و سفرش پربار باشد.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور بیان نمود: با تعریف تورهای تلفیقی و مدیریت منطقی می توان از گردشگری برزای رونق مالی مناطق بهره برد و در این راستا هماهنگی در کارها ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

تعریف بسته های گردشگری در استانها

رحمانی اظهارداشت: با تعریف بسته های گردشگری کوشش می کنیم همه ظرفیت های استانها شناسایی شده و در معرض دید علاقمندان قرار گیرد که در این راستا برنامه ریزی و هماهنگی لازم با مدیران و معاونان گردشگری استانها در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: این بسته در گذشته برای منطقه یک تعریف شده و امروز در گام بعدی شش استان در منطقه دو برای اجرای این طرح پیش بینی شده که کار عملیاتی آن شروع می گردد.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور توضیح داد: این بسته ها به صورت کتابچه در اختیار تورها قرار می گیرد تا به علاقمندان و گردشگران داده گردد که در این بسته تقشه هتل ها و مراکز اقامتی، جاذبه های گردشگری، راستا های دسترسی به اماکن گردشگری گنجانده شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 684

به "دومین نشست هم اندیشی منطقه ای توسعه گردشگری در قزوین برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین نشست هم اندیشی منطقه ای توسعه گردشگری در قزوین برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید