حمله مرگبار به 2 مرد نانوا

به گزارش مینی نت، مرد نانوا که همراه برادرزاده اش کنار خیابان ایستاده بود تا سوار تاکسی اینترنتی شوند از سوی دو موتورسوار ناشناس مورد حمله نهاده شد و به قتل رسید.

حمله مرگبار به 2 مرد نانوا

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از ایران، ساعت 9 شب 12 دی صدای فریاد دو مرد در یکی از خیابان های نواب، اهالی محل را به خیابان کشاند. ساکنان با حضور در خیابان با بدن زخمی دو مرد در حالی روبرو شدند که در چند قدمی آنها دو موتورسوار با کلاه ایمنی به سر ایستاده و به این صحنه نگاه می کردند. اما به محض جمع شدن مردم آنها پا به فرار گذاشتند.

گزارش مجروح شدن دو مرد جوان با چاقو بلافاصله به اورژانس و پلیس اعلام شد و دو مرد جوان به بیمارستان منتقل شدند. اما شدت جراحت باعث شد تا یکی از مصدومان تسلیم مرگ گردد.

مرگ مرد جوان به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. به دستور بازپرس محمد جواد شفیعی تحقیقات برای رازگشایی این پرونده و شناسایی موتورسواران ادامه یافت.

در ادامه آنالیز ها مرد جوان در تحقیقات گفت: من و عمویم، در یک نانوایی در کرج کار می کنیم. شب حادثه برای دیدن یکی از دوستانمان به تهران آمدیم و به خانه یکی از اقوام رفتیم شام که خوردیم تاکسی اینترنتی گرفتیم تا به کرج برگردیم در خیابان منتظر رسیدن تاکسی بودیم که ناگهان دو مرد موتورسوار با چاقو از پشت به ما حمله نموده و مجروح شدیم.

دوربین های مداربسته نیز به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران مورد بازبینی نهاده شد اما متهمان فراری شماره پلاک موتورسیکلت شان را پوشانده بودند.

در ادامه آنالیز ها دو فرضیه از سوی تیم جنایی مطرح شد. نخستین فرضیه این بود که موتورسواران فراری قصد سرقت از دو مرد نانوا را داشته اند. دومین فرضیه نیز انتقام گیری از مقتول و برادرزاده اش است.

تحقیقات برای دستگیری متهمان فراری و معین شدن انگیزه آنها ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1391

به "حمله مرگبار به 2 مرد نانوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله مرگبار به 2 مرد نانوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید