جزئیات بیشتر از سانحه مرگبار برای ریس، آغاز فینال لیگ قهرمانان با یک دقیقه سکوت

به گزارش مینی نت، همزمان با انتشار جزئیات بیشتر از حادثه ای که منجر به مرگ بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا شد، اتحادیه فوتبال اروپا از برنامه این سازمان برای گرامیداشت یاد او خبر داد.

جزئیات بیشتر از سانحه مرگبار برای ریس، آغاز فینال لیگ قهرمانان با یک دقیقه سکوت

به گزارش خبرنگاران، خوسه آنتونیو ریس، بال اسپانیایی سابق تیم های فوتبال سویا، اتلتیکومادرید، آرسنال و اسپانیول امروز (شنبه) در یک حادثه رانندگی در سن 35 سالگی در گذشت.

طبق گزارش نشریه دیلی میل بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا در راستا میان شهر زادگاهش اوتررا و سویا، دچار این حادثه شد، حادثه ای که در عکس های منتشر شده، بسیار دلخراش به نظر می رسد.

طبق اعلام تلویزیون اسپانیا، این حادثه در ساعت 11:40 به وقت محلی رخ داد که طی آن خودروی ریس که علاوه بر او دو سرنشین دیگر هم داشت، واژگون و دچار حریق می شود. در این حادثه علاوه بر ریس، پسر عموی 23 ساله او جاناتان ریس هم جان خود را از دست داده اما سرنشین سوم تنها دچار سوختگی شده و جان سالم به در برده است.

به دنبال درگذشت ریس که سه فرزند، شامل دو دختر و یک پسر دارد، فدراسیون فوتبال اسپانیا، تمامی بازی های لیگ های دسته دوم و سوم این کشور را به تعویق انداخت و قرار است همه بازی ها به صورت همزمان در روز سه شنبه این هفته برگزار شوند. همچنان اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) هم گفت که فینال امشب لیگ قهرمانان اروپا هم با یک دقیقه سکوت در ورزشگاه واندمتروپولیتانوی مادرید آغاز می شود.

رئیس تنها بازیکن است که 5 بار سابقه قهرمانی در لیگ اروپا را دارد. او دو بار با اتلتیکومادرید و سه بار با سویا پیروز به کسب این افتخار شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 214

به "جزئیات بیشتر از سانحه مرگبار برای ریس، آغاز فینال لیگ قهرمانان با یک دقیقه سکوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات بیشتر از سانحه مرگبار برای ریس، آغاز فینال لیگ قهرمانان با یک دقیقه سکوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید