ثبت نام پذیرش دانشجو بدون آزمون دانشگاه پیغام نور از 5 مرداد شروع می گردد

به گزارش مینی نت، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور گفت: ثبت نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته های تحصیلی که پذیرش در آن ها فقط بر اساس سوابق تحصیلی است، از 5 مردادماه شروع می گردد.

ثبت نام پذیرش دانشجو بدون آزمون دانشگاه پیغام نور از 5 مرداد شروع می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور با عنوان اینکه داوطلبانی که متقاضی تحصیل در رشته محل های بدون آزمون در دانشگاه پیغام نور هستند، نیازی به شرکت در آزمون سراسری 99 ندارند؛ گفت: نسخه جدید دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در پذیرش دوره های مذکور از امروز چهارشنبه 1 مردادماه بر روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت.

وی توضیح داد: همه داوطلبان و متقاضیان می توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در این دفترچه راهنما برای پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در روز های فوق به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر 100 کدرشته) به روش اینترنتی، اقدام نمایند.

وی در خاتمه گفت: داوطلبان درنظر داشته باشند، طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، نسخه های قبلی دفترچه راهنمای ثبت نام که در تاریخ های 8 بهمن ماه و 18 فروردین ماه در درگاه این سازمان قرار گرفته است، غیر قابل استفاده بوده و از درجه اعتبار ساقط است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1093

به "ثبت نام پذیرش دانشجو بدون آزمون دانشگاه پیغام نور از 5 مرداد شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام پذیرش دانشجو بدون آزمون دانشگاه پیغام نور از 5 مرداد شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید