تولید 80 قسمت دیگر از کتاب باز برای کتابخوانان، ابراز امیدواری برای ساخت فصل های دیگر

به گزارش مینی نت، تهیه کننده کتاب باز گفت: تقریبا 80 قسمت دیگر نیز برای فصل چهارم این برنامه تلویزیونی و ادبی در دستور ساخت و ضبط داریم که با این روند، قطعا تا آخر بهمن ماه به پخش ادامه می دهیم.

تولید 80 قسمت دیگر از کتاب باز برای کتابخوانان، ابراز امیدواری برای ساخت فصل های دیگر

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، برنامه تلویزیونی کتاب باز از جمله برنامه های پرمخاطب سیماست که تاکنون در چند فصل ساخته شده و همچنان نیز با استقبال روبروست. در همین رابطه محمدرضا رضائیان، تهیه کننده این برنامه به خبرنگاران گفت: ما در فصل جدید کتاب باز تا به الان نزدیک به 35 قسمت را روی آنتن شبکه نسیم برده ایم و با کنداکتور فعلی تا روز های آخر سال 98 هم روی آنتن هستیم.

وی افزود: تقریبا 80 قسمت دیگر نیز برای این فصل از کتاب باز در دستور ساخت و ضبط داریم که با این روند، قطعا تا آخر بهمن ماه به پخش ادامه می دهیم.

رضائیان با اشاره به استقبال مخاطبان و مدیران سیما از این برنامه ادبی گفت: اگر امکانش باشد ما برای اسفندماه هم تولید برنامه خواهیم داشت با این حال باید دید که کنداکتور شبکه نسیم برای روز های پایانی سال چگونه خواهد بود.

این تهیه کننده درباره احتمال ساخت ویژه برنامه هایی برای ایام خاص ادبی همانند هفته کتاب نیز یادآور شد: سعی می کنیم برای این هفته خاص ادبی مهمانان ویژه ای دعوت کنیم. البته واقعیت امر این است که قرار هم نیست لزوما توجه خاص تر و عجیب تری به این مناسبت داشته باشیم.

وی تأکید کرد: به هرحال کتاب باز برنامه ای فرهنگی و ادبی است که رویکردش را در تمام سال مبتنی بر کتاب و کتابخوانی ادامه می دهد و با این رویکرد کلی، صرفا بر هفته یا ایام خاصی متمرکز نیستیم. همچنان که در ایام نمایشگاه کتاب و ... نیز نگاه کلی خود را حول مقوله کتاب داشته ایم.

گفتنی است؛ فصل چهارم کتاب باز که طی این شب ها درحال پخش از شبکه نسیم است، همچون فصل های گذشته میزبان مهمانانی از حوزه های مختلف خواهد بود و سروش صحت، به عنوان مجری با آن ها پیرامون موضوع محوری برنامه یعنی کتاب و کتاب خوانی به گفتگو خواهد نشست.

حضور کارشناسان جدید و دکور تازه برنامه از دیگر ویژگی های فصل چهارم کتاب باز است. این برنامه به تهیه کنندگی محمدرضا رضاییان و اجرای سروش صحت، شنبه تا چهارشنبه ساعت 20 از شبکه نسیم پخش می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 538

به "تولید 80 قسمت دیگر از کتاب باز برای کتابخوانان، ابراز امیدواری برای ساخت فصل های دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولید 80 قسمت دیگر از کتاب باز برای کتابخوانان، ابراز امیدواری برای ساخت فصل های دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید