تمجید فرانس فوتبال از دروازه بان ایرانی، اسطوره فوتبال ساحلی

به گزارش مینی نت، به گزارشورزش سه به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در بخشی از گزارش مجله فرانس فوتبال با تیتر 10 اسطوره فوتبال ساحلی آمده است: در فوتبال، ستاره ها همیشه در زمین چمن نیستند بلکه ستاره هایی هم هستند که روی ماسه بازی می کنند. در فاصله یک ماه مانده به رقابتهای جهانی این رشته، روی ستاره های تاریخ فوتبال ساحلی تمرکز و آنها معرفی شده اند

تمجید فرانس فوتبال از دروازه بان ایرانی، اسطوره فوتبال ساحلی

این مجله در ادامه به معرفی 10 بازیکن برتر تاریخ این رشته پرداخته و از آنها به عنوان اسطوره فوتبال ساحلی یاد کرده است. ژوائو ویکتور از پرتغال، نِنم از برزیل، رومیرو امارلی از اسپانیا، اریک کانتونا از فرانسه، جونیور از برزیل، دیان استانکوویچ از سوئیس، هیمانو تائیارویی از هائیتی، الساندرو التوبلی از ایتالیا، پیمان حسینی از ایران و ایلیا لئونوف از روسیه، بازیکنانی هستند که فرانس فوتبال به اختصار اطلاعاتی دربارهشان منتشر کرده است.

فرانس فوتبال درباره پیمان حسینی در این گزارش نوشته است:

تم فوتبال ساحل ایران در سال های اخیر در رده بین المللی پیشرفت قابل توجهی داشته و یکی از دلایل مهم چنین پیشرفتی را باید پیمان حسینی دانست. دروازه بان تیم ملی ایران به عنوان یکی از بهترین بازیکنان در پست خودش در نظر گرفته می شود و واکنش های او درون دروازه، در اینترنت دست به دست چرخیده است. از سال 2014، که نام او به صورت جدی در فوتبال ساحلی بر سر زبان افتاد تا همین روزها، پیشرفت این دروازه بان فوق العاده و چشمگیر بوده است. او آنقدر درخشید که سرانجام در سال 2017 به عنوان بهترین دروازه بان دنیا در این رشته از سوی فیفا انتخاب شد. آن سال، همان سالی بود که ایران عملکرد زیبایی در رقابتهای جام دنیای داشت و توانست به عنوان سومی دنیا برسد. البته که با وجود ستارههایی مثل پیمان حسینی در آن رقابتها، تعیین شد که آن عنوان سومی اتفاقی نبوده است.

منبع: زندگی امروز
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 485

به "تمجید فرانس فوتبال از دروازه بان ایرانی، اسطوره فوتبال ساحلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید فرانس فوتبال از دروازه بان ایرانی، اسطوره فوتبال ساحلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید