تدابیر وزارت علوم برای تامین مواد غذایی دانشجویان در سال تحصیلی نو

به گزارش مینی نت، تهران (پانا) - رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت با توجه به تدابیر اندیشیده شده، دانشگاه ها منتظر دستورالعمل تغذیه ای باشند.

تدابیر وزارت علوم برای تامین مواد غذایی دانشجویان در سال تحصیلی نو

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با اشاره به تدابیر لازم برای تامین مواد غذایی دانشگاه ها برای سال تحصیلی نو گفت: در این خصوص سازمان برنامه و بودجه و وزارت علوم با جلسات متعدد مسائل را رصد می نمایند که شرایط تامین مواد غذایی دانشگاه ها در سال تحصیلی نو با مشکل روبرو نشود.

وی اضافه نمود: بودجه تغذیه دانشگاه ها، در بودجه دانشگاه ها دیده شده است و دانشگاه ها تا مهرماه به صورت شفاف بودجه تغذیه دانشجویان را از کل بودجه دانشگاه تفکیک و اندازه آن را به معاونان دانشجویی اعلام نمایند. اواسط شهریور ماه صندوق رفاه دانشجویان جلسه هیات امنا را تشکیل می دهد و دانشگاه ها بر اساس دستورالعملی که در این زمینه صندوق رفاه دانشجویان بر اساس مصوبات هیات امنا ابلاغ خواهد نمود، عمل خواهند کرد.

گنجی اضافه نمود: بودجه ای که برای تغذیه دانشگاه ها در نظر گرفته شده به گونه ای است که دانشگاه ها در زمینه تامین موادغذایی به مسئله ای برخورد ننمایند، ولی با این شرایط هم سازمان برنامه و بودجه کار کارشناسی دقیق در این خصوص انجام خواهد داد و اگر احتیاج به افزایش بودجه در این زمینه باشد، امیدوارم که سازمان برنامه و بودجه چاره اندیشی کند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 شهریور 1401 بروزرسانی: 4 شهریور 1401 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2084

به "تدابیر وزارت علوم برای تامین مواد غذایی دانشجویان در سال تحصیلی نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدابیر وزارت علوم برای تامین مواد غذایی دانشجویان در سال تحصیلی نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید