تحولات اینستاگرام در سال 2022
به گزارش مینی نت، اینستاگرام می گوید در سال 2022 روی ویدیوها، پیغام ها و سازندگان تمرکز خواهد نمود.
به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از دیجیتال ترندز، اینستاگرام تمرکز خود را روی ویدیو دو برابر خواهد نمود. این بدان معناست که می توانید انتظار عملکرد های Reels و جدول زمانی بیشتری را داشته باشید که ویدیو ها را بر هر محتوای دیگری اولویت می دهد. این تغییر در حالی رخ می دهد که تیک تاک همچنان سال به سال در حال رشد است، در حالی که تنها اپلیکیشنی است که بخشی از خانواده متا نیست و بیش از 3 میلیارد بار در سراسر دنیا دانلود نموده است.
توجه به این نکته مهم است که در ماه اکتبر، اینستاگرام بیان کرد که Video خانه جدیدی برای IGTV، فید ویدیو ها و پخش زنده است. در حال حاضر، این ویژگی درست در کنار Reels ظاهر می گردد، اما شاید این شرکت همچنان در حال برنامه ریزی برای یکپارچه سازی تمام فرمت های ویدیویی خود است، زیرا هیچ یک از برنامه های آن که اینستاگرام نبودند، مانند Threads حذف نشدند.
منبع: انتخاب