بوستان ها میزبان مسابقات ورزشی دهه مبارک فجر

به گزارش مینی نت، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 تهران از برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اطلاع داد و گفت: این مسابقات با رعایت پروتکل های بهداشتی در بوستان های منطقه برگزار می گردد.

بوستان ها میزبان مسابقات ورزشی دهه مبارک فجر

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 تهران محمد خادمی بابیان این خبر اضافه نمود: همزمان با شروع سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر؛ مسابقات ورزشی با هدف پاسداشت ایام الله دهه مبارک فجر و ایجاد فضای نشاط، همدلی و امید بین شهروندان به دو صورت اجرایی و مجازی برگزار می گردد.

او در ادامه اضافه نمود: این مسابقات، با حضور ورزشکاران این منطقه در دو بخش آقایان و بانوان و در 12 رشته ورزشی انفرادی و تیمی از قبیل شطرنج مجازی، مسابقات تیر و کمان در رشته های کامپوند، ریکروو و سنتی، مسابقات چهارجانبه هاکی چمن بانوان، شوت پنالتی، تنیس روی میز، تکواندو، طناب زنی، بدمینتون، بسکتبال، والیبال، فوتسال، آموزش مجازی مهارت های بچه ها برنامه ریزی شده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 اضافه نمود: در طول این ایام همچنین مسابقات ورزشی متنوعی در سطح محلات و ایستگاه های فعالیت بدنی در بوستان ها و امکان ورزشی سطح منطقه اجرایی می گردد.

خادمی در خاتمه اضافه نمود: در امسال با شرایط شیوع کرونا و جلوگیری از پخش این ویروس در بین شهروندان، حتی الامکان مسابقات به صورت مجازی برگزار و مسابقات حضوری نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1428

به "بوستان ها میزبان مسابقات ورزشی دهه مبارک فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوستان ها میزبان مسابقات ورزشی دهه مبارک فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید