به همین راحتی با هوش مصنوعی تصویر بسازید!

به گزارش مینی نت، دیجیاتو نوشت: با این قابلیت، به سادگی با ثبت درخواست خود در نوار جستجوی گوگل می توانید تصویر هوش مصنوعی ایجاد کنید.

به همین راحتی با هوش مصنوعی تصویر بسازید!

وب سایت های زیادی در حال حاضر وجود دارند که می توانند براساس متن های ارائه شده به وسیله کاربران، تصاویر هوش مصنوعی ایجاد نمایند اما اکنون گزینه ساده تری برای این کار فراهم شده است. گوگل رسماً گفت که حالا کاربران می توانند با سرویس نو SGE آن نیز تصاویر هوش مصنوعی فراوری نمایند.

براساس پست گوگل، اگر به وسیله برنامه Search Labs این شرکت در SGE شرکت نموده اید، می توانید درخواست خود را در نوار جستجوی گوگل تایپ کنید و سپس این سرویس براساس درخواست متنی شما چند تصویر ایجاد می نماید که می توانید گزینه مدنظر خود را از بین آن ها انتخاب کنید. گوگل برای ارائه این ویژگی از خانواده مدل های هوش مصنوعی Imagen یاری گرفته است.

ساخت تصویر هوش مصنوعی با نوار جستجوی گوگل

گوگل در بیانیه خود با استفاده از یک تصویر متحرک GIF نشان می دهد که چگونه می توان از این ابزار برای ساخت تصاویری براساس درخواست تصویری از یک برگچه خوار که کلاه سرآشپز بر سر دارد و در حال پختن صبحانه است (تصویر بالا) استفاده کرد. همانطور که این GIF نشان می دهد، بعلاوه می توانید درخواست هایی که گوگل برای ساخت هر عکس استفاده نموده است را اصلاح کنید.

علاوه بر این، بعلاوه می توانید به وسیله Google Images نیز تصاویر فراوریشده با هوش مصنوعی بسازید. در واقع زمانی که در حال مرور نتایج ارائه شده به وسیله گوگل Images هستید، ممکن است کادری را مشاهده کنید (تصویر بالا) که با یاری آن می توانید براساس درخواست خود تصاویری را ایجاد کنید. تصاویری که به وسیله این قابلیت ساخته می شوند در نوار کناری مرورگر نشان داده می شوند.

گوگل شرح می دهد که تصاویر ساخته شده با SGE دارای ابرداده برچسب گذاری شده و واترمارک جاسازی شده هستند که نشان می دهد آن ها به وسیله هوش مصنوعی ایجاد شده اند. بعلاوه این شرکت شرح می دهد که با قابلیت نو نمی توان تصاویری را ایجاد کرد که نشان دهنده چهره افراد شناخته شده و معروف است. علاوه بر این، گوگل امکان ساخت تصویر با SGE را فقط به کاربرانی که حداقل 18 سال دارند ارائه نموده است.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 21 مهر 1402 بروزرسانی: 21 مهر 1402 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2253

به "به همین راحتی با هوش مصنوعی تصویر بسازید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به همین راحتی با هوش مصنوعی تصویر بسازید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید