تور استانبول ارزان: نمایشگاه بین المللی گردشگری استانبول EMITT

به گزارش مینی نت، نمایشگاه بین المللی سفر و گردشگری شرق مدیترانه (EMITT) که با عنوان نمایشگاه بین المللی گردشگری استانبول هم شناخته می گردد، سال جاری پس از دو سال وقفه به علت شیوع کرونا، برگزار خواهد شد. این نمایشگاه یکی از 5 نمایشگاه برتر گردشگری در دنیا است و سالانه بیش از 45 هزار متخصص و علاقه مند به صنعت گردشگری و توریسم را به خود جذب می نماید! این نمایشگاه فرصت تجاری ارزشمندی هم برای گردشگری ترکیه و هم دیگر کشورهای دنیا است و بستر مناسبی را برای همکاری کشورهای مختلف در این صنعت پرطرفدار ایجاد می نماید. از شما دعوت می کنیم این مطلب جامع در خصوص نمایشگاه EMITT استانبول را در مجله گردشگری خبرنگاران بخوانید و در خصوص این نمایشگاه مهم بیشتر بدانید.

تور استانبول ارزان: نمایشگاه بین المللی گردشگری استانبول EMITT

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

آنچه در ادامه می خوانید... پنهان

تاریخچه نمایشگاه گردشگری استانبول

بخش های مختلف نمایشگاه EMITT استانبول

چهار تم اصلی نمایشگاه گردشگری استانبول در سال 2022

تمرکز اصلی نمایشگاه بین المللی توریسم و گردشگری استانبول

چرا در نمایشگاه گردشگری استانبول حضور پیدا کنیم؟

زمان برگزاری نمایشگاه EMITT استانبول

محل برگزاری نمایشگاه EMITT ترکیه

راه های دسترسی به نمایشگاه گردشگری استانبول

EMITT ترکیه ، فرصتی برای صنعت گردشگری

تاریخچه نمایشگاه گردشگری استانبول

نمایشگاه گردشگری استانبول برای اولین بار در سال 1997 برگزار گردید و در حال حاضر به یکی از معتبرترین نمایشگاه های گردشگری دنیا تبدیل شده است. در طی سال ها بخش های مختلفی چه داخلی و چه بین المللی به این نمایشگاه اضافه شدند. نمایشگاه گردشگری EMITT استانبول با گذشت 24 سال، توانسته فرصت های همکاری و تجاری زیادی را برای صنعت توریسم ایجاد کند و در راستای رشد این صنعت قدم موثری برداشته است. وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه، ایرلاین های ترکیه، شهرداری و دانشگاه توب ترکیه (TOBB) حامیان این نمایشگاه هستند.

بخش های مختلف نمایشگاه EMITT استانبول

نمایشگاه گردشگری استانبول، فضایی با مساحت 60 هزار مترمربع دارد که برای حرفه ای های صنعت گردشگری و علاقمندان سفر، یک فرصت ایده آل ایجاد می نماید. سال جاری قرار است در نمایشگاه EMITT ترکیه بخش های مختلفی مانند پاویون های کشورها، مقاصد تفریحی، توریسم زمستانی و تابستانی، مقاصد توریستی، مقاصد گردشگری فضای باز، هتل ها و مراکز توریستی، مجریان تورهای مسافرتی، آژانس های مسافرتی و … وجود داشته باشد.

توریسم سلامت برای اولین بار در نمایشگاه گردشگری استانبول

برای اولین بار بخش توریسم سلامت که ارزش یک میلیارد دلاری دارد، در نمایشگاه سال جاری حضور خواهد یافت و از متخصصان این حوزه نیز دعوت به عمل آمده است. این نمایشگاه که انواع فرصت ها و همکاری های گردشگری را طی این سال ها ایجاد نموده، میخواهد سال جاری برای نخستین بار دروازه معرفی توریسم سلامت در ترکیه به دنیا باشد.

گاراژ تکنولوژی EMITT

همه ما به لطف فیلم های علمی - تخیلی با هوش مصنوعی، متاورس، دیجیتالی شدن و … آشنا شدیم که البته این روزها در حال وارد شدن به زندگی واقعی مان هستند! در مدت شیوع کرونا دوباره به ما ثابت شد که فناوری و توسعه نوآوری ها تاثیر زیادی روی کسب و کارها دارد.

با توجه به اهمیت این موضوع در طول چهار روز برپایی این نمایشگاه، بخشی با عنوان گاراژ فناوری (EMITT TECH GARAGE) به ارائه و آنالیز راهکارهای تکنولوژی موثر بر تجربه مشتری در صنعت گردشگری خواهد پرداخت.

بخش های مفرح نمایشگاه

در نمایشگاه سال جاری کنسرت های موسیقی و پایکوبی فولکلور را که در مرکز اجتماعات برگزار می گردد، از دست ندهید. بعلاوه، بخش های مختلفی مانند رویدادهای رسانه ای، فعالیت های اینفلوئنسرها، قرعه کشی هدایا و… به وسیله شرکت های نمایشگاه و مجریان تور در غرفه ها برگزار خواهد شد.

چهار تم اصلی نمایشگاه گردشگری استانبول در سال 2022

چهار تم اصلی در نمایشگاه گردشگری سال جاری در استانبول برنامه ریزی شده است. تم های اصلی شامل اقتصاد گردشگری، ترندهای راهنمایی نماینده صنعت، مقاصد برتر و نورآوری های فناورانه می گردد که در دهه پیش رو اهمیت زیادی پیدا خواهند کرد. تمام این مباحث، در پنل ها و رویدادهای نمایشگاه مورد بحث و آنالیز قرار خواهند گرفت.

تمرکز اصلی نمایشگاه بین المللی توریسم و گردشگری استانبول

سال جاری تمرکز اصلی نمایشگاه بین المللی استانبول روی موضوعاتی مانند گردشگری غذا با هدف پایداری محیط زیست و آنچه که کسب و کارها می توانند از این نوع گردشگری به دست آورند، خواهد بود. بعلاوه این نمایشگاه تمرکز خاصی روی تاثیر بازاریابی اینفلوئنسرها بر استراتژی های گردشگری شهرها، فرصت های ایجاد شده بر اثر شیوع کرونا و نوآوری هایی که در این مدت ایجاد شده، خواهد داشت.

آنالیز اثرات کرونا بر صنعت گردشگری

با شیوع گسترده کرونا، تمام بخش های صنعت گردشگری از رزرو هتل و خرید بلیط گرفته تا تورها و آژانس های مسافرتی تحت تاثیر قرار گرفتند. سال جاری قرار است تجربه تحول دیجیتالی در حین و پس از کرونا روی صنعت گردشگری، تمایل سهامداران این صنعت برای فروش آنلاین و آخرین استراتژی ها و فناوری هایی که باعث بالا بردن آگاهی و فروش آنلاین می گردد، به وسیله متخصصان نمایشگاه EMITT آنالیز گردد.

چرا در نمایشگاه گردشگری استانبول حضور پیدا کنیم؟

دستاوردهای نمایشگاه بین المللی گردشگری ترکیه به میزان ای قابل توجه است که هر سال بیش از 40 هزار نفر را با خرید بلیط استانبول و رزرو هتل راهی این شهر می نماید. اما حضور در این نمایشگاه چه مزایایی برای شرکت ها و افراد در پی دارد؟

شرکت های مسافرتی در این نمایشگاه می توانند:

  • با بزرگترین آژانس های گردشگری دنیا دیدار نمایند.
  • شرکای نو پیدا نمایند و همکاری خود را با شرکای قبلی به شکل موثرتری ادامه دهند.
  • درباره مقاصد نو گردشگری، خدمات و سرویس های آنها بیشتر بدانند.
  • کسب و کار خود را به بازارهای نو توسعه دهند.
  • از سخنرانی های برترین های صنعت گردشگری یاد بگیرند و با آخرین پیشرفت های این صنعت آشنا شوند.
  • ارتباطات، کاتالوگ ها و ملزومات آینده کسب و کار خود را به دست بیاورند.
  • پیشنهادات شرکت ها را با یکدیگر مقایسه نمایند.

افراد با حضور در نمایشگاه استانبول می توانند:

  • درباره هتل ها، ریزورت ها و کشورها اطلاعات بیشتری به دست بیاورند.
  • مقاصد نو تفریحی پیدا نموده، رزرو تور داشته باشند یا پیشنهادات تورهای مختلف را مقایسه نمایند.
  • برای برنامه ریزی سفر می توانند از افراد حرفه ای حاضر در غرفه ها یاری بگیرند.
  • به وسیله غرفه داران و فعالان این صنعت، تجربه و درک درستی از مقاصد گردشگری به دست آورند.

زمان برگزاری نمایشگاه EMITT استانبول

بیست و پنجمین دوره نمایشگاه EMITT استانبول پس از دو سال وقفه در روزهای 9 تا 12 فوریه 2022 (20 تا 23 بهمن 1400) برگزار می گردد.

محل برگزاری نمایشگاه EMITT ترکیه

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی سفر و گردشگری شرق مدیترانه 2022 (2022 Emitt Istanbul) در مرکز نمایشگاهی تویاپ استانبول (TÜYAP İstanbul Fair Center) برگزار می گردد. تویاپ بزرگترین مرکز نمایشگاهی با کامل ترین امکانات در کشور ترکیه با دسترسی آسان است.

آدرس نمایشگاه EMITT روی نقشه گوگل مپ

راه های دسترسی به نمایشگاه گردشگری استانبول

مرکز نمایشگاهی تویاپ در 40 کیلومتری غرب استانبول قرار گرفته و به راحتی با تاکسی و وسایل نقلیه عمومی از فرودگاه استانبول یا هر نقطه دیگری در این شهر در دسترس واقع شده است.

دسترسی به نمایشگاه از فرودگاه های استانبول

کسانی که قصد دارند به طور مستقیم از فرودگاه استانبول به نمایشگاه بروند، می توانند از تاکسی های فرودگاه استفاده نمایند. فاصله فرودگاه استانبول تا مرکز نمایشگاه با تاکسی یک ساعت است اما از فرودگاه بین المللی صبیحا گوکچن، دومین فرودگاه بین المللی استانبول تا این مرکز نمایشگاهی 2 ساعت طول می کشد.

دسترسی به نمایشگاه با اتوبوس

برای دسترسی به نمایشگاه بین المللی گردشگری استانبول می توانید از خطوط اتوبوسرانی Söğütlüçeşme - Beylikdüzü بهره ببرید که درست بیرون از مرکز نمایشگاهی توقف می نمایند.

دسترسی به نمایشگاه با شاتل

اتوبوس های شاتل در مدت برگزاری نمایشگاه از ساعت 9 صبح تا 6 بعدازظهر از فرودگاه استانبول، ینی کاپی، میدان تقسیم و فرودگاه بین المللی صبیحا گوکچن در جهت نمایشگاه رفت و آمد دارند. ینی کاپی (Yenikapı ) یکی از ایستگاه های خط ام1 و ام2 متروی استانبول است.

EMITT ترکیه ، فرصتی برای صنعت گردشگری

نمایشگاه بین المللی توریسم و گردشگری استانبول EMITT فرصتی ایده آل برای کسب و کارهای این صنعت است. دیدار با برترین شرکت های گردشگری، اطلاع از آخرین اخبار، فناوری ها و پیشرفت های این صنعت و در نهایت راه های رشد و توسعه بیشتر بخشی از دستاوردهای حضور در این نمایشگاه خواهد بود. خبرنگاران هم سعی نموده سال جاری با برپایی غرفه در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی EMITT ترکیه، حضور پررنگی در این نمایشگاه داشته باشد.

اگر تجربه ای از حضور در این نمایشگاه دارید، شاد می شویم آن را با ما به اشتراک بگذارید.

مونا اشرف زاده

منبع: فلای تودی
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1919

به "تور استانبول ارزان: نمایشگاه بین المللی گردشگری استانبول EMITT" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول ارزان: نمایشگاه بین المللی گردشگری استانبول EMITT"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید