بلومبرگ: احتمال بازگشت تاچ آی دی به آیفون بسیار پایین است

به گزارش مینی نت، اپل در سال 2019 با آیفون X از سیستم تشخیص چهره فیس آی دی رونمایی کرد. از آن موقع شایعات پراکنده ای در خصوص بازگشت تاچ آی دی به آیفون منتشر شده ولی هنوز این شایعات به واقعیت تبدیل نشده اند. حالا بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ، با وجود اینکه اپل این مشخصه را برای گوشی های نو خود تست نموده، ولی بازگشت این قابلیت بعید به نظر می رسد.

بلومبرگ: احتمال بازگشت تاچ آی دی به آیفون بسیار پایین است

مارک گورمن، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، اپل هم حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را برای آیفون آزمایش نموده و هم قرارگیری این سنسور در دکمه پاور را مورد آنالیز قرار داده است. اما او می گوید اپل حداقل تا چند سال آینده، از این تعیینه استفاده نخواهد کرد.

این تحلیلگر می گوید شاید اپل برای آیفون های مقرون به صرفه قیمت مانند آیفون SE، در دکمه پاور حسگر اثر انگشت را قرار دهد. اما با توجه به اینکه در این زمینه هنوز گزارش موثقی منتشر نشده، تعیین نیست که آیا چنین ایده ای عملی می گردد یا نه. به طور کلی بهره گیری آیفون از فیس آی دی و تاچ آی دی دست کاربران را برای آنلاک کردن گوشی خود بازتر می نماید. بعلاوه اپل مثلا می تواند برای ارائه بعضی اطلاعات حساس، استفاده از هر دو تعیینه را اجباری کند.

اما روی هم رفته به نظر می رسد اپل هیچ تصمیمی برای کنار گذاشتن فیس آی دی ندارد و ظاهرا به این زودی ها قرار نیست با تاچ آی دی قرار گرفته در زیر نمایشگر یا تعبیه شده در دکمه پاور روبرو شویم.

منبع: 9To5Mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 مهر 1401 بروزرسانی: 11 مهر 1401 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2105

به "بلومبرگ: احتمال بازگشت تاچ آی دی به آیفون بسیار پایین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلومبرگ: احتمال بازگشت تاچ آی دی به آیفون بسیار پایین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید