بروزرسانی جدید گوگل مپ برای اندروید

به گزارش مینی نت، خبرگزاری خبرنگاران- شرکت گوگل در بروزرسانی نسخه جدید برنامه گوگل مپ امکان تغییر آیکون خودرو را به کاربر داده است.

بروزرسانی جدید گوگل مپ برای اندروید

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، شرکت گوگل در دوره کرونا برای راحت کردن کاربران خود آپشن های جدید به برنامه Google Maps افزود و به طور رسمی از هرکدام از این آیکون ها رونمایی کرد. اما به تازگی در بروزرسانی که این شرکت انجام داده، آیکون های جدیدی برای برنامه Google Maps خود در نظر گرفته است که با بروزرسانی نسخه 10.52.2 برای گوشی های اندروید اضافه شده است و فقط با بروزرسانی که کاربران انجام داده اند متوجه این تغییر شده اند.

این نسخه جدید در Google Maps این امکان را به کاربر می دهد که یکی از سه آیکون خودروی عادی، شاسی بلند و وانت را انتخاب کند. این خدمات جدید قبلا در دسترس گوشی های آیفون بود اما چند وقتی است که این نسخه در اختیار گوشی های اندروید نیز قرار گرفته است.

این برنامه چگونه کار می نماید؟

برای انجام این کار باید کاربر پیمایش را شروع کند، سپس می تواند روی نماد پیکان ضربه بزند؛ یک منوی کوچک در اختیار شما قرار داده می گردد که این امکان را به کاربر می دهد وسیله نقلیه خود را تغییر دهد.لازم به ذکر است؛ شرکت گوگل به طور رسمی کاربران را در جریان این بروزرسانی قرار نداده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1222

به "بروزرسانی جدید گوگل مپ برای اندروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروزرسانی جدید گوگل مپ برای اندروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید