برترین شرکتهای فناور و صادرکننده محصولات نانو تقدیر شدند

به گزارش مینی نت، به گزارش خبرنگاران، چهاردهمین دوره جشنواره در دومین روز از هفتمین مجمع مالی فناوری نانو برگزار و طی آن از برترین شرکت های فناوری نانو در 3 سطح صنعتی، فناور و صادراتی که بالاترین امتیاز را در شاخص های مشخص شده کسب نموده بودند، تقدیر شدند.

برترین شرکتهای فناور و صادرکننده محصولات نانو تقدیر شدند

ستاد نانو هر سال در قالب جشنواره برتر فناوری نانو به ارزیابی و رتبه بندی دستاوردهای شرکت های فعال در حوزه نانو می پردازد که سال جاری از بین 28 شرکت، از 3 شرکت فناور، 3 شرکت صنعتی و 7 شرکت صادرات تقدیر شد.

شرکت فراوریکننده رنگ و پوشش های صنعتی، شرکت فراوری کننده ورق فومیزه و PVC ، یکی از گروه های صنعتی فراوری کننده انواع نخ، پارچه وگونی و کیسه های سیمان فراوری پلی پروپیلن برترین شرکت های صنعتی انتخاب شده بودند.

یکی از شرکت های فراوری کننده انواع قطعات لاستیکی، یکی از شرکت های فعال در زمینه فراوری انواع جاذب ها و کاتالیست های صنایع پالایشگاهی و پتروشیمی و شرکت فراوری کننده فیلترهای صنعتی با فناوری نانو در ایران شرکت های برتر فناور در حوزه نانو بودند.

همچنین در مجمع مالی فناوری نانو از 7 شرکت که بیشترین میزان صادرات را داشتند تقدیر شد. شرکت فراوری کننده کیسه های نانو کامپوزیت مقاوم شده، شرکت فراوری کننده جوراب آنتی باکتریال با استفاده از نانو ذرات نقره، شرکت فراوری کننده فرآیندهای فناوری نانو و اصلاح محصولات نانو، گروه صنعتی فراوری انواع شیشه پوشش دار با خواص کنترل نوری و کنترل کننده انرژی یکی از مراکز فراوری عینک های آفتابی نانویی و دوربین های دید در شب جاده ای، شرکت فراوری کننده انواع نخ پلی استر آنتی باکتریال و فراوری فرش های آنتی باکتریال، شرکت کننده داروها نوین در زمینه درمان سرطان از شرکتهای انتخاب شده در بخش صادرات بودند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 698

به "برترین شرکتهای فناور و صادرکننده محصولات نانو تقدیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین شرکتهای فناور و صادرکننده محصولات نانو تقدیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید