بازار گردشگران رو به رشد چینی

به گزارش مینی نت، بر اساس بسیاری از گزارش ها، صنعت گردشگری چین پتانسیل انبوهی دارد. به دلیل افزایش میزان ثروت، به ویژه برای افراد در حال گسترش طبقه متوسط، تعداد گردشگران راهی به خارج از چین شاهد 50٪ رشد در سال 2014 بوده است. در همان سال، 15 کشور اروپایی موقعیت مقصد تأیید شده (ADS) را از کشور چین دریافت کردند که پیش بینی می شد باعث افزایش تعداد شهروندهای چینی که از قاره های مختلف دیدن می نمایند، گردد. در سرانجام سال 2014 تعداد کشورهایی که از طرف چین موقعیت مقصد تأیید شده را دریافت کردند، به بیش از 90 کشور رسید. پیش بینی می گردد که بخش افراد راهی به خارج سالیانه 20٪ افزایش یابد. در این صورت، کشور چین بزرگ ترین منبع گردشگران راهی به خارج خواهد شد.

بازار گردشگران رو به رشد چینی

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

مسافران چینی رفتارهای محافظه کارانه ای دارند. بیشترشان با گروه های گردشگری به سفر می فرایند که سفر را تا سرحد ممکن راحت می سازد. آن ها پس از رفتن به سفرهای متعدد و کسب تجربه سفر، از تورهای گروهی اجتناب می نمایند و به برنامه های مسافرتی فردی تمایل پیدا می نمایند. یک آنالیز جدید از مسافران چینی که توسط سینوویت هنگ کنگ به عمل آمده، نشان داد اکثرا مسافران از لحاظ فناوری به روز هستند و کامپیوتر، موبایل و ام پی تری پلیر به همراه دارند. ملاقات از مناظر جالب، بازدید دوستان و خریدکردن دلایل اصلی این سفرهای تفریحی 5 روزه بودند. این آنالیز همچنین احتیاج به هتل های بین المللی برای ایجاد وفاداری به نام تجاری در بازار کشور چین را نشان می داد. تنها تعداد معدودی از هتل ها، درصد بالایی از آگاهی و شناخت نامشان را در میان مسافران چینی به دست آوردند. سینوویت پیشنهاد می نماید که بهترین راه برای ایجاد وفاداری به نام تجاری بین نسل جوان مسافران آینده چینی، اینترنت می باشد.

براساس آنالیز اجرا شده مرکز تحقیقات سرمایه گذاری دنیای گولدمن ساچز مسافران چینی در سفر، دو برابر بیشتر از خانه در زمینه تجملات خرج می نمایند. به طور خلاصه احتمال می رود که هنگ کنگ بیشتر این مخارج را به دلیل نزدیکی اش و هزینه های مناسبش، به سمت خود جلب می نماید. با این حال اروپا و به ویژه ایتالیا در آینده تعداد زیادی از گردشگران چینی را جذب خواهند کرد. ویلی فانگ، معاون ارشد رئیس جمهور و مدیر کل شرکت بین المللی مستر کارد گریتر چین می گوید: سفر به خارج از کشور یکی از گزینه های شیوه جدید زندگی برای چینی های مدرن شده است. او با استفاده از تحقیقات شرکت نتیجه گرفته است که افراد چینی سفر به خارج از کشور را روشی برای ابراز سرافرازی در موفقیت ها و پیشرفت در موقعیت اجتماعی خود می دانند و در پی اثبات این هستند که آنان در حقیقت مسافران دنیا هستند. در نتیجه پیش بینی هجوم گردشگران چینی، رهبران صنعت گردشگری برای به دست آوردن سهمی از بازار چین در حال استفاده از بودجه های بازاریابی خود هستند.

منبع: الی گشت
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 663

به "بازار گردشگران رو به رشد چینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار گردشگران رو به رشد چینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید