این اپلیکیشن مرتب به شما زمانی را که پای گوشی هستید، گوشزد می نماید، بلکه به فکر مدیریت وقت بیفتید!

به گزارش مینی نت، اپل و گوگل برای کاهش مدت زمان استفاده از گوشی در میان کاربران و به ویژه جوانان، اپلیکیشن ها و سیاست های digital wellbeing را در پیش گرفتند.

این اپلیکیشن مرتب به شما زمانی را که پای گوشی هستید، گوشزد می نماید، بلکه به فکر مدیریت وقت بیفتید!

شما می توانید در اندروید و iOS نسخه های جدید، مدت زمان سپری شده در گوشی، اینترنت یا هریک از اپلیکیشن ها را مشاهده و آن را محدود کنید.

سیاست های کاهش اعتیاد به اسمارت فون ها از سوی اپل و گوگل فقط به ابزارهای خودشان محدود نشده است و پشتیبانی گسترده ای از ابزارها و اپلیکیشن های شخص ثالث هم برای مدیریت بهتر و خلاقانه تر مدت زمان سپری شده در گوشی داشتند.

به همین دلیل، ما هم روی گوگل پلی و هم روی اپل استور، اپ های زیادی برای مدیریت و کنترل کار با گوشی و اپ ها می بینیم.

اخیرا، در گوگل پلی برای گوشی های اندرویدی یک اپلیکیشن ساده ولی بسیار خلاقانه و کاربردی به نام ScreenHive عرضه شده است.

اپلیکیشن ScreenHive یک برنامه جدید digital wellbeing است که دائما با نشان دادن یک تایمر یا زمان سنج روی صفحه نمایش به صورت ویجت، مدت زمان سپری شده را به شما گوشزد می نماید.

شما در هر وضعیتی باشید؛ در هر بخش یا برنامه ای از گوشی، این ویجت تایمر روی صفحه نمایش پیش روی دیدگان شما است و مرتبا مجبور هستید مدت زمان کار با گوشی را ببینید تا کم کم متقاعد شوید اسمارت فون را کنار بگذارید.

برنامه digital wellbeing انعطاف پذیر است. می توانید تایمر آن را در هر نقطه ای از صفحه نمایش بگذارید تا مزاحم کار شما نشود. می توانید بعضی روزها اصلا این تایمر را روشن نکنید یا آن را متوقف نموده تا آرامش بیشتری داشته باشید.

ابدا در کار تلفن همراه و اپ های دیگر تداخلی ایجاد نمی نماید و می توانید روی هر برنامه ای حتی بازی ها و شبکه های اجتماعی آن را ببینید. سبک است و احتیاج به مصرف زیاد حافظه یا منابع سیستم ندارد ولی در عوض در هر ثانیه از روی می توانید با یک نگاه بفهمید امروز چقدر از گوشی استفاده کردید.

اپلیکیشن ScreenHive را برای دستگاه های اندرویدی از روی گوگل پلی دانلود کنید. این برنامه روی اندروید 5 و بالاتر کار می نماید.

منبع: یک پزشک
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1157

به "این اپلیکیشن مرتب به شما زمانی را که پای گوشی هستید، گوشزد می نماید، بلکه به فکر مدیریت وقت بیفتید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این اپلیکیشن مرتب به شما زمانی را که پای گوشی هستید، گوشزد می نماید، بلکه به فکر مدیریت وقت بیفتید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید