ایلان ماسک شبکه اجتماعی خود را می سازد

به گزارش مینی نت، ایلان ماسک در پی عدم موفقیت در خرید توئیتر اکنون در پی ایجاد یک شبکه اجتماعی مخصوص به خود است.

ایلان ماسک شبکه اجتماعی خود را می سازد

اگر به ایلان ماسک اجازه داده گردد که از پیشنهاد خرید توئیتر انصراف دهد، ممکن است شاهد یک پلتفرم رسانه اجتماعی تحت کنترل ماسک باشیم. این احتمالات برگرفته از توئیت ایلان ماسک است که او در پاسخ به سوال یک کاربر درباره ساخت یک شبکه اجتماعی مخصوص به دامنه X.com اشاره نمود.

به گزارش digitaltrends، به نظر می رسد که اگر توئیتر نتواند ماسک را مجبور به خرید این اپلیکیشن کند، ایلان ماسک همچنان علاقه مند به داشتن یک پلتفرم رسانه اجتماعی باشد و این برنامه می تواند یک پلتفرم کاملاً نو با دامنه ای نو به نام X.com باشد. در حالی که چیز های زیادی در خصوص این پلتفرم احتمالی نمی دانیم، اما چند نکته در خصوص دامنه X.com می دانیم.

به طور مثال دامنه X.com دامنه ای است که ایلان ماسک مالک آن است و در ابتدا این دامنه به عنوان یک بانک آنلاین آغاز به کار کرد و ماسک در سال 1999 آن را تأسیس کرد. در حال حاضر اگر از وب سایت X.com بازدید کنید، فقط یک پس زمینه ساده و سفید با یک x کوچک در گوشه سمت چپ بالا مشاهده خواهید کرد. اگر ایلان ماسک در پی ایجاد یک پلتفرم رسانه اجتماعی است، پس ممکن است سرنخ هایی در خصوص اینکه یک پلتفرم X.com چگونه می تواند باشد داشته باشیم، زیرا می دانیم که ماسک در زمانی که هنوز در پی برنامه توئیتر بود به چه ویژگی هایی اشاره نموده بود.

به طور کلی، می توانیم شاهد تعدیل محتوای محدودتر، پیغام های رمزگذاری شده و فشار برای احراز هویت حساب ها (تأیید اینکه آن ها متعلق به انسان هستند و ربات نیستند) را در شبکه اجتماعی مخصوص ماسک مشاهده کنیم. با این حال، همه این اطلاعات هنوز در حد فرضیه به جای مانده است.

بیشتر بخوانید

خبرنگاران فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2078

به "ایلان ماسک شبکه اجتماعی خود را می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک شبکه اجتماعی خود را می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید