ایران با وجود پزشکان متبحر جهانی، برند گردشگری سلامت ندارد

به گزارش مینی نت، قائم مقام وزارت گردشگری، فرهنگ و هنر مالزی با تشریح توانایی های ایران در حوزه درمان از جمله شهرت پزشکان ایرانی در مهارت های جراحی در جهان - فقدان برند بین المللی را از مهمترین چالش های ایران در حوزه گردشگری سلامت مطرح نمود.

ایران با وجود پزشکان متبحر جهانی، برند گردشگری سلامت ندارد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

به گزارش خبرنگار اجتماعی مینی نت ، پرفسور دانگ وانگ کنگ در نشست توسعه گردشگری سلامت و تندرستی ایران و مالزی به تشریح چگونگی خدمات به گردشگران خارجی در مالزی پرداخت و گفت: بحث زیبایی مختص به یک نفر نیست. یعنی کسی را نمی توان پیدا کرد که مایل نباشد زیبا باشد به خصوص ایرانی ها که بسیار زیبایی را دوست دارند و زیبا بودن به مانند بازی فوتبال است که اکثر افراد به آن تمایل دارند و زن و مرد نمی شناسد و یک بحث جهانی است و ما خوشحالیم که امروز در ایران هستیم تا بتوانیم با استفاده از پتانسیل های این کشور که تمدن کهنی دارد در حوزه گردشگری سلامت و تندرستی همکاری کنیم.

پرفسور دانگ وانگ در پاسخ به پرسش مینی نت در تشریح آمار جذب گردشگر سلامت توسط مالزی مطرح نمود: مالزی سالانه 2.5 میلیون گردشگر، توریسم سلامت جذب می نماید و ما فقط خدمت سلامت و تندرستی ارائه نمی دهیم بلکه در قالب این خدمات، بسته های تور، هتل و حتی تور جشن ازدواج و در نهایت فروش محصولات خدمات مان را نیز به گردشگران ارائه می دهیم.

وی ادامه داد: مالزی یکی از کشورهایی است که در حوزه گردشگری تندرستی از جمله لاغری و تحصیلات تکمیلی در این حوزه صندلی قابل توجهی دارد به خصوص در حوزه سلول های جوان سازی که امروزه مورد توجه بسیاری از مردم جهان است.

قائم مقام وزارت گردشگری، فرهنگ و هنر مالزی در قالب مقایسه توریسم سلامت ایران و مالزی در پاسخ به مینی نت توضیح داد: ما بیشتر متمرکز بر توریسم تندرستی و زیبایی هستیم ولی ایران متمرکز بر توریسم درمان است و بسیار نیز در جهان از نظر پزشکان شهرت دارد.

نماینده دولت مالزی در پژوه توسعه گردشگری بیوتی در قالب پیشنهادهایی به ایران برای ارتقای گردشگری سلامت خود مطرح نمود: وقتی کسی برای دریافت خدمات تندرستی وارد مالزی می گردد به دلیل وجود برند بین المللی، خیال گردشگر آسوده است که با اطمینان کامل خدمات خود را دریافت می نماید بنابراین ایران نیز باید به سمت برندسازی بین المللی پیش رفته و خدمات خود را نیز در این قالب تضمین دهد.

قائم مقام وزارت گردشگری، فرهنگ و هنر مالزی خاطر نشان کرد: ایران در جهان به پزشکان ماهر مشهور است و بیشتر احتیاج به آن است که خدمات گردشگری سلامت خود را به جهان با تضمین های بین المللی ارائه و معرفی کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 30 فروردین 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 585

به "ایران با وجود پزشکان متبحر جهانی، برند گردشگری سلامت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران با وجود پزشکان متبحر جهانی، برند گردشگری سلامت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید