اسپین آف بازی تاج و تخت پیش از لغو شدن تا کجا پیش رفته بود؟

به گزارش مینی نت، مکس بورنستاین، نویسنده فیلم گودزیلا در برابر کونگ در گفت وگوی اخیرش به جزئیات تازه ای از اسپین آف لغو شده سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) اشاره کرده است.

اسپین آف بازی تاج و تخت پیش از لغو شدن تا کجا پیش رفته بود؟

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

شبکه HBO پس از انتها یافتن بازی تاج و تخت اعلام نمود قصد دارد با همکاری جرج آر. آر. مارتین چند اسپین آف یا مجموعه فرعی پیرامون جهان وسترس بسازد، اما ساخت تعدادی از این سریال ها در مراحل ابتدایی یا پیش تولید متوقف شد. مثلا قرار بود مجموعه ای با اسم شب طولانی با حضور نائومی واتس ساخته شود، اما به چند دلیل از جمله هزینه تولید بالا HBO از ساخت آن صرف نظر کرد. حالا مکس بورنستاین که او را بیشتر به خاطر همکاری در نگارش داستان و فیلم نامه گودزیلا: سلطان هیولاها و گودزیلا در برابر کونگ می شناسیم، در گفت وگوی اخیرش با کلایدر درباره یکی از اسپین آف های لغو شده بازی تاج و تخت صحبت کرده است.

  • انیمیشن سریالی بازی تاج و تخت در مراحل اولیه ساخت است

بورنستاین ضمن اشاره به اینکه نمی تواند اطلاعات چندانی از این مجموعه لغو شده به اشتراک بگذارد، در بخشی از صحبت های خود بیان کرده است: تجربه شگفت انگیزی بود. سریال جهان بسیار توسعه یافته ای داشت و ما یک طرح کلی از داستان در اختیار داشتیم که سرتیترها و شاخه های اصلی داستان را تعیین می کرد. حتی یک عنوان وجود داشت و درواقع ما چیزهای زیادی داشتیم.

هنوز به طور دقیق نمی دانیم HBO قصد دارد چند اسپین آف برای بازی تاج و تخت بسازد، اما یک انیمیشن سریالی و مجموعه خاندان اژدهایان به ساخت و فیلم برداری بسیار نزدیک شده اند. خاندان اژدهایان برای پخش در سال 2022 برنامه ریزی شده و داستان آن 300 سال پیش از آغاز سریال اصلی رقم می خورد و مطابق کتاب آتش و خون نوشته جرج آر. آر. مارتین چگونگی افول خاندان تارگریان را به تصویر می کشد.

جرج آر. آر. مارتین تا به امروز تنها پنج جلد از سری اصلی رمان های نغمه آتش و یخ را تکمیل و منتشر کرده است، از آنجایی که هر فصل از بازی تاج و تخت تقریبا رخدادهای یک کتاب را به تصویر می کشید، شبکه HBO مجبور شد داستان فصل های انتهای را توسط تیم نویسندگی خود روایت کند و همین امر باعث شد از لحاظ کیفی افت محسوسی میان بخش های انتهایی بازی تاج و تخت با فصل های ابتدایی اش احساس شود. پس از پخش فصل هشتم، بسیاری از طرفداران و منتقدان نسبت به عملکرد و تصمیمات شخصیت ها و اتفاقات داستانی شکایت داشتند و حتی کمپین هایی برای تغییر انتها سریال تشکیل دادند!

بسیاری تصور می کردند بازی تاج و تخت پس از انتها کمی ناامید کننده اش، جایگاه و ارزش خود طی سالیان گذشته را از دست خواهد داد، اما چند ماه قبل این مجموعه تلویزیونی توانسته در جوایز دیجیتال اسپای عنوان بهترین سریال قرن 21ام را کسب کند تا نشان دهد اقتباس تلویزیونی نغمه آتش و یخ کماکان حکمران جهانی سریال هاست.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1528

به "اسپین آف بازی تاج و تخت پیش از لغو شدن تا کجا پیش رفته بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپین آف بازی تاج و تخت پیش از لغو شدن تا کجا پیش رفته بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید