احترام به والدین بخشنامه پذیر و دستوری نیست

به گزارش مینی نت، به گزارش خبرنگاران، محمدعلی شجاعی در دیدار رئیس بنیاد فرهنگی بین المللی مادر اظهار کرد: رفتار و حرکات ما الگویی برای جوانان و نوجوانان است و باید کوشش کنیم با هدف جلوگیری از ناهنجاری ها سرمشق مناسبی برای آنان باشیم چرا که گسترش یک فرهنگ با دستور و ابلاغ و هزینه اعتبارات فراوان امکان پذیر نیست.

احترام به والدین بخشنامه پذیر و دستوری نیست

شجاعی اضافه کرد: در آموزه های دینی ما به احسان به والدین تاکید شده و تبصره و بند قانونی برای آن متصور نیست و باید در هر شرایطی انجام گردد.

وی توضیح داد: فاصله دریافت از مسائل ارزشی و دینی باعث از بین رفتن زشتی بسیاری از کارها می گردد.

استاندار خراسان شمالی بیان نمود: دوران تربیتی فرزند خانواده نزد والدین دورانی ماندگار در وجود انسان هاست و بنده به اصالت انسان ها که با افزایش دامنه قدرت امکان ظهور و بروز بیشتری دارد، اعتقاد دارم.

شجاعی تاکید نمود: نگاه بنده به بخش خصوصی در تمامی زمینه ها به ویژه مباحث فرهنگی از بخش دولتی بیشتر است.

رئیس بنیاد فرهنگی بین المللی مادر نیز در این دیدار گفت: بنیاد مادر با احساس وجود خلا تجلیل از صندلی و قداست مادران ایجاد و کوشش داریم با فرزندگیری و نه عضوگیری، اتصال افراد با بنیاد همیشگی باشد.

غلامرضا محمدی اضافه کرد: پدر مسئول آسایش و مادر مسئول آرامش و قلب خانواده است که باید کوشش کنیم نسل جوان با بازگشت به سنت های فرهنگی و مذهبی خود مانند احترام به والدین، از سقوط اخلاق در جامعه جلوگیری نمایند.

بر اساس این گزارش در خاتمه نماد بنیاد فرهنگی بین المللی مادر به استاندار خراسان شمالی تقدیم شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 139

به "احترام به والدین بخشنامه پذیر و دستوری نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احترام به والدین بخشنامه پذیر و دستوری نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید