اجرای بیش از 300 پروژه نانو فناوری مورد احتیاج صنعت

به گزارش مینی نت، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، شبکه تبادل فناوری نانو برای برطرف تقاضاهای شرکت های صنعتی موجود بر پایه فناوری های پیشرفته داخلی ایجاد شده است. شبکه تبادل فناوری در سال 94 با هدف شناسایی ظرفیت ها، حمایت، تسهیل گری، مدیریت و پیگیری در فرایند تبادل فناوری؛ ذیل ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شکل گرفته است.

اجرای بیش از 300 پروژه نانو فناوری مورد احتیاج صنعت

این شبکه با ارائه خدمات به 300 شرکت نانویی و ارائه راه حل برای مسائل صنعتی کار خود را شروع کرد و امروز با توسعه فعالیت خود در زمینه توسعه بازار محصولات و خدمات به بیش از 5 هزار شرکت دانش بنیان، فعالیت دارد.

در این شبکه، 44 کارگزار تبادل فناوری نانو مشغول فعالیت هستند که تا نیمه اسفندماه سال گذشته، 38 هزار و 28 تقاضای صنعتی احصا شد و 347 پروژه پیروز تبادل فناوری نانو بین فناوران و شرکت های صنعتی درکشور به اتمام رسید.

چالش فناوری و نوآوری یک رقابت با هدف توسعه راهکار های فناورانه برای حل مسائل بنگاه های صنعتی یا توسعه خدمات و محصولات نوآورانه است. در این نوع مسابقات، شرکت های صنعتی خصوصی یا دولتی می توانند مناسب ترین راهکار های فناورانه را برای غلبه بر مسائل فناورانه خود بیابند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2022

به "اجرای بیش از 300 پروژه نانو فناوری مورد احتیاج صنعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای بیش از 300 پروژه نانو فناوری مورد احتیاج صنعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید