تور هلند: آشنایی با برترین رستوران های هلند

به گزارش مینی نت، اگر گذرتان به کشور هلند افتاد، شک نکنید که رستوران های هلند نیز یکی از جاذبه های فراموش نشدنی این کشور است که در کنار آسیاب های بادی و کانال های آمستردام و مزرعه های گل لاله، گردشگران بسیاری را به خود جذب می نمایند.

تور هلند: آشنایی با برترین رستوران های هلند

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

اگر تا انتهای این مقاله از وبلاگ ققنوس با ما همراه باشید، شما را با 5 تا از بهترین رستوران های هلند که در نقاط مختلف این کشور قرار دارند آشنا خواهیم ساخت.

لیست بهترین رستوران های هلند

رستوران De Librije (زووله، افریسل)

یکی از بهترین رستوران های هلند، در استان افریسل (Overijssel) و در شرق این کشور قرار گرفته است. این رستوران بی نظیر در شهر زووله (Zwolle) میزبان گردشگران مختلف و افرادیست که در پی غذاهای هلندی بسیار خوشمزه هستند.

این رستوران در ساختمان یک صومعه قدیمی بازمانده از قرن پانزدهم میلادی فعالیت می کند و نام آن نیز به معنی کتابخانه است. این رستوران یک رستوران محلی است که از سبک آشپزی سنتی غذای هلندی استفاده می نماید و یک وعده غذای این رستوران معمولا از 5 تا 7 وعده غذا تشکیل می گردد و بین 175 تا 190 یورو قیمت خواهد داشت.

اما با اینحال، آشپز برتر این رستوران ترسی ندارد که رگه هایی از فرهنگ غذایی دیگر کشورها و تکنیک های آشپزی دیگر کشورها را نیز به کار بگیرد. همین باعث شده تا رستوران De Librije به یکی از بهترین و متفاوت ترین رستوران های هلند تبدیل گردد.

رستوران De Harmonie (روتردام، هلند جنوبی)

اگر در تور هلند گذرتان به شهر روتردام (Rotterdam) در استان هلند جنوبی (South Holland) افتاد، پیشنهاد می کنیم حتما یک وعده غذا در رستوران De Harmonie را در برنامه خود قرار دهید. اگرچه این رستوران در تمام اوقات سال پذیرای گردشگران و اهالی روتردام است، اما سر زدن به این رستوران در ماه های گرم سال لذت بیشتری دارد زیرا می توانید در فضای باز آن بنشینید و علاوه بر غذای خوشمزه، از محیط آن نیز لذت ببرید.

سرآشپز این رستوران را می توان یک هنرمند تمام عیار دانست که مهارت بینظیری در ترکیب طعم های مختلف و تهیه غذاهای خوشمزه دارد. یکی از غذاهای معروف این رستوران، خوراک جگر غاز و اردک است که اتفاقا در بین مشتریان این رستوران بسیار هوادار دارد. بعلاوه استیک و سس تارتار این رستوران نیز بسیار خوشمزه و محبوب است.

اما اگر دوست دارید تجربه ای شگفت انگیز در این رستوران داشته باشید، پیشنهاد می کنیم حتما منوی کامل این رستوران را سفارش دهید که از 7 بخش مختلف تشکیل شده و تا 80 یورو قیمت خواهد داشت.

رستوران Inter Scaldes (کروینینخن، زیلند)

هلند در سمت غربی خود به دریای شمال راه دارد و به همین علت غذاهای دریایی نیز صندلی مهمی در فرهنگ غذایی هلند دارد. اگر در پی خوردن غذاهای دریای خوشمزه هستید، رستوران Inter Scaldes یکی از بهترین رستوران های هلند در این زمینه است. این رستوران که در شهر کروینینخن (Kruiningen) استان زیلند (Zeeland) واقع شده، در جنوب غربی هلند و ساحل دریای شمال قرار گرفته است.

در این رستوران انواع مختلفی از غذاهای دریایی با کیفیت شگفت انگیز به مشتریان ارائه می نمایند و پیشنهاد می کنیم حتما منوی کامل این رستوران که هشت بخش مختلف دارد را امتحان کنید. در این منو انواع غذاهای مختلفی چون ماهی، میگو، هشت پا و … قرار گرفته است و قیمت آن بین 95 تا 165 یورو قیمت خواهد داشت.

رستوران Yamazato (آمستردام، هلند شمالی)

آمستردام مرکز و مهمترین مقصد گردشگری هلند است و منطقی است که تعدادی از رستوران های آمستردام در زمره بهترین رستوران های هلند قرار گیرند. اما در کنار تمام رستوران های آمستردام که غذاهای محلی و بومی این کشور را تهیه می نمایند، قصد داریم به یک رستوران متفاوت بپردازیم.

شاید از نام رستوران Yamazato بتوانید حدس بزنید که با چه نوع رستورانی روبرو خواهید شد. Yamazato که از بهترین رستوران های هلند به شمار میرود، یک رستوران ژاپنی در دل مرکز هلند است.

غذای اصلی این رستوران، یک وعده کامل غذای سنتی ژاپنی است که کایسکی (Kaiseki) نام دارد و از چندین نوع غذای مختلف تشکیل می گردد. این منو بین 70 تا 110 یورو قیمت دارد. بعلاوه انواع مختلف دیگری از سوشی و دیگر غذاهای ژاپنی نیز در رستوران Yamazoto سرو می گردد که می توانید از آنها لذت ببرید.

Yamazato که از بهترین رستوران های هلند به شمار میرود، یک رستوران ژاپنی در دل مرکز هلند است.

رستوران HanTing (لاهه، هلند جنوبی)

اگرچه آمستردام مرکز قانونی هلند است، اما دولت و پادشاه هلند در شهر لاهه استقرار دارند و به همین علت، شهر لاهه یا دن هاخ (The Hague) در استان هلند جنوبی (South Holland)، از مهمترین شهرهای هلند به شمار می رود.

اما رستوران HanTing این شهر، یکی از بهترین رستوران های هلند است که می توانید یک وعده غذای خوشمزه را در آن امتحان کنید. منوی سرآشپز این رستوران از سه تا پنج غذای مختلف مانند ماهی سالمون خام، میگو، میوه و شیرینی و … تشکیل می گردد و باید بین 40 تا 60 یورو قیمت دارد و بدین ترتیب، می توان این رستوران را یکی از مقرون به صرفه ترین رستوران های هلند به شمار آورد.

البته علاوه بر این موارد که در این مقاله قید کردیم، رستوران های ایرانی هلند نیز در زمره رستوران های خوب این کشور قرار می گیرند و اگر در سفر به هلند دلتان برای غذاهای ایرانی تنگ شد، می توانید به رستوران های ایرانی در هلند سری بزنید. رستوران های دربند، شیراز، پارسا و … از بهترین رستوران های ایرانی هلند به شمار می فرایند.

منبع: ققنوس
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1838

به "تور هلند: آشنایی با برترین رستوران های هلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هلند: آشنایی با برترین رستوران های هلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید