539 مورد بازرسی از واحد های صنفی شاهرود انجام شد

به گزارش مینی نت، رئیس اداره استاندارد شاهرود گفت: 539 مورد بازرسی از واحد های صنفی شاهرود طی 6 ماه نخست سال جاری از سوی کارشناسان انجام شد.

539 مورد بازرسی از واحد های صنفی شاهرود انجام شد

یاسینی گفت: طی 6 ماهه نخست سال جاری بازرسی از طلا فروشی ها 20 مورد، نمایندگی فروش خودرو پنج مورد، واحدهای تولیدی 110 مورد، و نانوایی ها 25 مورد در سطح شهر شاهرود انجام شد.

وی به اجرای طرح کنترل و پایش کمی فرآورده ها به ویژه محصولات غذایی اشاره نمود و ابراز داشت: این طرح همزمان با طرح اصلاح مالی دولت سیزدهم در راستای حمایت از دولت به منظور نظارت بر کم فروشی برای نخستین بار به وسیله سازمان ملی استاندارد این شهرستان اجرا شد.

یاسینی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح در شاهرود کارشناسان تا به امروز با مراجعه به 15 واحد تولیدی محصولات غذایی را از نظر وزنی بر اساس استاندارد ملی مربوطه مورد ارزیابی قرار دادند.

رئیس اداره استاندارد شاهرود اضافه نمود: از مزایای این طرح ایجاد خودکنترلی و بازدارندگی در بعضی از مراکز واحدهای بزرگ به سبب اطلاع یافتن از جدیت انجام طرح است.

وی به یکی دیگر از طرح های اجرایی در زمینه خدمات رفاهی اشاره نمود و گفت: سال جاری برای نخستین بار اجرای طرح هایی در پنج حوزه خدمات رفاهی از جمله ارزیابی کیفیت خدمات اقامتی، پستی، خانه سالمندان، سالن های ورزشی و مدرسه های ابتدایی در دستور کار نهاده شد.

خبرنگاران سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مهر 1401 بروزرسانی: 21 مهر 1401 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2110

به "539 مورد بازرسی از واحد های صنفی شاهرود انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "539 مورد بازرسی از واحد های صنفی شاهرود انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید