گوشی هوشمند تاشو در راه است

به گزارش مینی نت، مدیر شرکت سامسونگ بیان کرد گوشی هوشمند تاشوی این شرکت در ماه نوامبر روانه بازار خواهد شد.

گوشی هوشمند تاشو در راه است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از انگجت، به نظر می رسد گوشی هوشمند تاشو(foldable) که سالها است سامسونگ در حال توسعه و ساخت آن است، اکنون در نهایت طی ماه های آینده عرضه خواهد شد.

دی جی کو(DJ Koh)، مدیر سامسونگ موبایل در نمایشگاه الکترونیک ایفا که هفته گذشته در برلین برگزار گردید، گفت: زمان تحویل دستگاهی که مدت ها وعده آن داده گردیده بود، رسیده است و سامسونگ با عرضه این فناوری و هدف قرار دادن مشتریان بسیار، برنامه های خود را تقویت می نماید.

وی هیچ جزئیاتی در مورد این محصول نداد و اشاره نمود که روند توسعه آن پیچیده گردیده است. با این حال، او می گوید سامسونگ اطمینان دارد که این دستگاه عملکردی فراتر از ارزش پولی خود ارائه می دهد.

وی گفت: هر دستگاه، هر ویژگی، هر نوآوری باید یک پیغام معنی دار برای مشتری نهایی ما داشته باشد. بنابراین هنگامی که مشتری نهایی از آن استفاده می نماید، باید با خود بگوید چه خارق العاده، پس به این دلیل است که سامسونگ این محصول را ساخته است.

کو همچنین گفت که این شرکت در حال برنامه ریزی برای تغییر رویکرد خود در بازار گوشی های هوشمند میان رده و در کوشش برای جذب هزاران مشتری است که به دنبال تکنولوژی های پیشرفته موجود در گوشی های پرچمدار اما با قیمت مناسب هستند.

وی اضافه نمود: تمرکز ما روی مشتریانی است که از پس خرید پرچمدارها برنمی آیند. اما چگونه می توانیم نوآوری های روز را برای این دسته از مشتریان به ارمغان بیاوریم؟ این دلیل آن است که من در حال کوشش برای توسعه گوشی های میان رده هستم.

وی اشاره نمود که سامسونگ حتی ممکن است آغاز به عرضه گوشی های میان رده، بیشتر از یک بار در سال کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 34

به "گوشی هوشمند تاشو در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی هوشمند تاشو در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید