گوشی های سری وان پلاس 9 همراه با شارژر عرضه می شوند

به گزارش مینی نت، مدتی قبل یکی از افشاگران اعلام کرد که گوشی های وان پلاس 9 و 9 پرو همراه با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی عرضه می شوند. حالا یکی دیگر از افشاگران این مشخصه را تایید کرده و همچنین گفته که هر دو گوشی همراه با شارژر به دست مشتریان می رسند. این افشاگر به سرعت شارژ این شارژرها اشاره نکرده است.

گوشی های سری وان پلاس 9 همراه با شارژر عرضه می شوند

طبق برخی گزارش ها، گفته می شود وان پلاس 9 پرو از سرعت شارژ 65 واتی پشتیبانی می کند. همچنین احتمالا مدل استاندارد هم مبتنی بر همین سرعت شارژ خواهد بود ولی در مورد مدل لایت اطلاعات دقیقی منتشر نشده است. گوشی های وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو از تراشه اسنپدراگون 888 بهره می برند و نمایشگر آن ها مبتنی بر رفرش ریت 120 هرتز است. البته اندازه نمایشگر مدل استاندارد به 6.55 اینچ می رسد و از رزولوشن FHD+ پشتیبانی می کند ولی مدل پرو از نمایشگر 6.78 اینچی خمیده با رزولوشن QHD+ بهره می برد.

به نظر می رسد هر دو گوشی از شارژ بی سیم هم پشتیبانی می کنند که در این میان مدل پرو از سرعت شارژ بی سیم 45 واتی پشتیبانی می کند و در مورد سرعت شارژ بی سیم مدل استاندارد هنوز گزارش موثقی منتشر نشده است. چند روز قبل اولین تصاویر واقعی از بدنه وان پلاس 9 پرو منتشر شد که طبق آن ها ظاهرا دوربین های این گوشی با همکاری هاسلبلاد توسعه یافته اند.

گوشی های سری وان پلاس 9 در ماه آینده میلادی معرفی خواهند شد و به همین خاطر طی روزهای آینده جزئیات بیشتری از آن ها فاش می شود.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1434

به "گوشی های سری وان پلاس 9 همراه با شارژر عرضه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های سری وان پلاس 9 همراه با شارژر عرضه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید